Riječ je o projektu 'The WELL-Welcoming Environment for Leading and Learning'...
Inkluzija, učinkovito vođenje i slobodna igra kao ključni pojmovi
projekta Erasmus projekt “The WELL-Welcoming Environment for
Leading and Learning” nastavlja se četvrtom po redu
mobilnošću. Inkluzija, učinkovito vođenje i slobodna igra ključni
su pojmovi edukacije i usavršavanja učitelja iz Hrvatske, Irske,
Portugala, Rumunjske i Češke. Nakon što je tim IV. OŠ posjetio
Irsku i Portugal te ugostio timove zemalja sudionica u Varaždinu
na red je došla Rumunjska.
Učiteljice IV. OŠ
Varaždin Marina Mavrek, Antonija Benjak, Nikolina
Cikač, Ivana Špoljarić i Dijana
Gašparac, u sklopu projekta KA220- Cooperation
partnerships in school education, otputovale su u rumunjski grad
Temišvar.
U ovoj mobilnosti sudjeluje četrdesetak učitelja iz 5 zemalja:
Portugala, Rumunjske, Irske, Češke i Hrvatske.
Posjet srednjoj školi “Coriolan Brediceanu” u mjestu Lugoj
nedaleko Temišvara te posjet fakultetu Dragan European University
obilježili su prvi dan mobilnosti.
Drugog su dana mobilnosti bile gosti u renomiranoj rumunjskoj
srednjoj školi “National College Constantin Diaconovici Loga”
koja objedinjuje više razrede osnovne škole te srednju školu.
Učenici su pripremili zanimljivo predstavljanje škole, rada
Vijeća učenika, volontiranja i doprinosa lokalnoj zajednici.
Učiteljice se posebno dojmila njihova fluentnost u govoru te
svestranost. Predstavili su se i u debatiranju na temu “Would you
accept artificial intelligence? “, a pripremili su i izložbu
likovnih radova učenica njihove škole.
Obilazak centra Temišvara također su odradili učenici na vrlo
visokoj razini. Koordinatori svih pet zemalja održali su sastanak
i dogovorili daljnji tijek projekta.
Treći dan mobilnosti učiteljica IV. OŠ u Rumunjskoj proveden je u
mjestu Recas. Škola domaćin je bila “Theoretical High School
Reca”. Učitelji i učenici škole pripremili su zanimljiv program
koji je uključivao i folklorni ples tipičan za to područje.
Učenici su učiteljice poveli u obilazak škole zajedno s
učiteljima i psihologinjom škole Luizom Gruici.
Imale su priliku obići najmlađe polaznike škole (tzv. nulti
razred ili predškolu) te 4.razred osnovne škole.
Sudjelovale su i u kreativnoj radionici te razmijenile iskustva o
obrazovnim sustavima partnerskih zemalja s drugim sudionicima.
Predstavnice IV. osnovne škole Varaždin u ovom su djelu projekta
stekle mnoga nova znanja i spoznaje te su se u Varaždin vratile
pune elana i motivacije s tendencijom nastavka postojećeg
projekta i implementacije pozitivnih primjera iz teorije i prakse
u osobni rad i odgojno-obrazovni rad IV. OŠ Varaždin.