U organizaciji tvrtke IN2, u Zagrebu se od 20. do 21. svibnja održalo 24-satno studentsko natjecanje hackathonovo, na kojem su vrlo uspješno sudjelovali studenti Fakulteta organizacije i informatike.
U pobjedničkom timu naziva ‘CodeBonobos’ sudjelovao je student 2. godine diplomskog studija Stefano Kliba, koji je do sada bio uspješan na više takvih natjecanja i može se reći da je veteran hackhaton natjecanja. Ostali njegovi kolege iz tima bili su sa FER-a i Tehničkog veleučilišta Zagreb.
Drugoplasirani tim bio je ‘Do you even code?’ kojeg su činili studenti Tino Balint, Emil Balint, Ante Barić i Antonio Martinović.
Osim njih, svoja znanja i vještine pokazali su i studenti Mario Tuđan, Nikola Majcen, Matija Popijač, Ivan Sušec i Mislav Jurinić koji se ovog puta nisu plasirali među 3 najuspješnija tima.
Kao mentor na hackathonu sudjelovao je i bivši student FOI-ja Krunoslav Domić, koji je uvijek bio na raspolaganju svakom timu tijekom natjecanja.
Dekan FOI-ja, prof. dr. sc. Neven Vrček bio je jedan od članova žirija.
Tema hackathona bila je aplikacija koja bi pomogla Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja (HGSS) prilikom vođenja akcija spašavanja, odnosno aplikacija koja ubrzava dojavu o određenim akcijama (spašavanja, potrage) ostalim članovima HGSS-a i također olakšava upravljanje zadacima.
Uz vrlo složena programerska znanja, za uspjeh na ovakvim natjecanjima potrebna je inovativnost i snalažljivost prilikom kreiranja rješenja, a našim je studentima ne nedostaje.
Za pobjedničko rješenje tima ‘CodeBonobos’, Stefano Kliba osmislio je par funkcionalnosti prikazane kroz dvije Android aplikacije koje je samostalno napisao u 24 sata hackathona. Jedna Android aplikacija bila je namijenjena krajnjem korisniku, individui koja je odlučila planinariti ili šetati za što bi možda morao intervenirati HGSS. Druga aplikacija je bila za same spašavatelje zaposlene u HGSS-u. Obje implementirane funkcionalnosti su bile sigurnosne funkcionalnosti koje bi potencijalno mogle spasiti život.
Rješenje tima ‘Do you even code?’ sastoji se od mobilne i web aplikacije. Web aplikacija bila je namijenjena administratorima i voditeljima akcija spašavanja koja je nudila upravljanje raznim podacima, vođenje statistike svih akcija i korištenje karte nad kojom se može kreirati područje svake akcije i pratiti kretanje svih korisnika aplikacije.
Mobilna aplikacija nudila je mogućnosti kao i web aplikacija uz pozivanje drugih članova HGSS-a u akciju spašavanja putem mobilnih notifikacija. Osim aplikacije za članove HGSS-a napravljena je i turistička aplikacija.
Turistička aplikacija nudi slikanje biljaka i gljiva te pomoću computer vision-a vraća informacije što je uslikano i da li je jestivo. Osim toga, pomoću accelerometra prati se kretanje korisnika. Ukoliko korisnik padne i ostane nepokretan, automatski se šalje poruka administracijskoj aplikaciji i zove se broj hitne službe.