Proteklog vikenda su u Rovinju održani Dani komunikacija, a uz brojna predavanja stručnjaka iz svijeta odnosa s javnošću i marketinga, objavljeni su i rezultati brojnih natjecanja.
Varaždinac Fran Mubrin, zajedno s kolegom Matkom Buntićem, iz zagrebačke agencije 404, osvojili su glavnu nagradu za mlade kreativce Young Lions Croatia.
Natjecanje za ‘mlade lavove’ dio je globalnog natjecanja Cannes Young Lions, a Fran i Matko, dobitnici Grand Prixa hrvatskog izdanja dobit će, osim novčane nagrade u iznosu 40 tisuća kuna, priliku predstaviti svoje znanje i kreativnost u lipnju ove godine u sklopu Međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions.
Temeljem toga Young Lions pobjednici imaju priliku dokazati se na na svjetskoj razini, predstavljajući Hrvatsku na svjetskom najprestižnijem mogućem natjecanju za mlade kreativce (recimo kao Oscar) Young Lions natjecanju u Cannesu gdje će snage odmjeriti s kolegama iz čitavog svijeta.
Momcima je zadatak bio osmisliti kampanju za servis Zeleni telefon koji potiče građane na aktivnije sudjelovanje u zaštiti okoliša, a svojim radom ‘Zeleni otisak’ bili su bolji od konkurencije.
– Divno je postignuće biti ukupni pobjednik te kao mladi kreativac predstavljati Hrvatsku na najprestižnijem festivalu kreativnosti. Definitivno sam i inspiriran i ostalim timovima koji su se natjecali jer su svi napravili jako dobre i kreativne zadatke – istaknuo je Fran koji se tim poslom u zagrebačkoj agenciji bavi nekoliko godina, nakon što je završio smjer multimedije na Sveučilištu Sjever.
Osim toga, Fran je glavni organizator MOP Špancirfesta (festival Multimedije, oblikovanja i primjene) koji se krajem svibnja održava u Varaždinu.