U razdoblju od 20. siječnja do 20. veljače provodi se savjetovanje s javnošću povodom donošenja Odluke o upravljanju i raspolaganju imovinom u vlasništvu Grada Varaždina.
Odluka se donosi radi cjelovitog reguliranja, upravljanja i raspolaganja najznačajnijim oblicima imovine Grada Varaždina (nekretninama, pokretninama te dionicama i poslovnim udjelima), sukladno mjerodavnim zakonskim i podzakonskim propisima.
Cilj provođenja savjetovanja je prikupljanje povratnih informacija od javnosti u svezi predloženog načina upravljanja i raspolaganja imovinom u vlasništvu Grada Varaždina.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje kao i sam Nacrt odluke, nalaze se na web stranicama Grada Varaždina.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem priloženog obrasca zaključno do 20. veljače na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za poslove gradonačelnika, Trg kralja Tomislava 1, Varaždin s naznakom ‘Primjedbe, prijedlozi i mišljenja na Nacrt odluke o upravljanju i raspolaganju imovinom u vlasništvu Grada Varaždina’ ili na e-mail adresu petra.medved@varazdin.hr također putem obrasca.