Realizacija trogodišnjeg Erasmus KA2 projekta slovenske Osnovne škole Bistrica ob Sotli i I. osnovne škole Varaždin započela je izradom prvog od ukupno tri modula učenja.
Glavni cilj ovog projekta vrijednog 61.000 eura je educirati i stvoriti kompetentne učitelje za obrazovanje 21. stoljeća.
– Novi moduli izrađeni prema Bloomovoj taksonomiji biti će temeljeni na suvremenim pedagoškim paradigmama i metodama koje podržavaju individualizaciju i personalizaciju u nastavi – rekao je ravnatelj slovenske škole Bogomir Marčinković, koji je ujedno i glavni nositelj ovog projekta.
U sklopu prvog modula učitelji će naučiti kako koristiti tablet kao pomoćno nastavno sredstvo u uvodnom (motivacijskom) dijelu sata, kako aplikacije Kahoot, Nearpod, Plickers i QR code mogu koristiti za izradu zanimljivih i edukativnih kvizova te na koji način privući pažnju učenika na nastavno gradivo koje se obrađuje.
– Važno je ponovno naglasiti da spomenuti moduli obrazovanja ne podrazumijevaju korištenje tehnologije cijeli sat, već će se ona koristiti samo kao pomoćno motivacijsko sredstvo na početku ili na kraju sata – istaknula je Tea Pavičić Zajec, koordinatorica projekta.
Dosad je I. osnovna škola Varaždin imala jednu osobu educiranu za samostalno korištenje informacijsko – komunikacijske tehnologije u nastavi, a kroz provedbu projekta ‘Kompetenten, torej sem’, IKT kompetencije steći će još četiri učitelja škole koji će svoja znanja i iskustva prenositi drugim zainteresiranim učiteljima varaždinskih osnovnih škola.
Kako bi svi rezultati i aktivnosti projekta bili dostupni široj javnosti, kao rezultat projekta biti će izrađen priručnik s primjerima dobre prakse i projektna web stranica te organizirana brojna predavanja i radionice na znanstvenim skupovima i konferencijama.