marti d.o.o.

MARTIfest: Proslavili 25 godina uspjeha i suradnje uz opušteno druženje

„Vrijeme je za MARTIfest!“ bio je naslov pozivnice koju su primili gotovi svi dobavljači tvrtke Marti ove jeseni

S namjerom da zajedno s dugogodišnjim poslovnim partnerima proslave 25. godinu poslovanja, a ujedno i međusobnu suradnju – organiziran je MARTIfest. Idealna prilika za druženje u neformalnom okruženju, opuštanje uz razne delicije, ali i za osnaženje partnerskih odnosa. Sunčan i topao petak, 20. rujna ove godine obilježilo je pregršt smijeha, apetita, razmjena ideja i iskustava, zanimljivih poznanstava i ugodnih razgovora. Na MARTIfest, koji je početkom ljeta bio samo ideja, odazvalo se čak 120 gostiju iz više od 50 tvrtki koje su dio uspjeha tvrtke Marti, neke od njih – od samih početaka poslovanja.

Događaj je održan na otvorenom, što je pružilo idealne uvjete za uživanje na suncu i svježem zraku. Svi prisutni, od predstavnika tvrtki do njihovih dugogodišnjih partnera, iskoristili su priliku za razgovore o zajedničkim projektima, ali i za neformalno druženje koje se često ne stigne odvijati u radnoj svakodnevici.

Gurmanska nota MARTIfesta

Posebnu notu Martifestu dali su mladi i talentirani kuhari te pizza majstori Srednje škole Prelog. Od prijepodneva do kasnih poslijepodnevnih sati pripremali su pizze i burgere, dok su mladi konobari pružali uslugu točenog međimurskog piva – Lepi dečki. Prava senzacija su bili koktel majstori – Toni i Saša, znani još kao i Cocktail catering by Shankeri – cocktails on wheels. Sa svojom su simpatičnom prikolicom punom aromatičnih začina, hladnih pića i inovativnih kombinacija koktela osigurali dašak odmora i opuštanja. Ponuda raznih slanih, slatkih i tekućih delicija osigurala je da svaki gost pronađe nešto po svom ukusu.

25 godina inovacije

Povodom ovog brižno organiziranog druženja, osvrnuli su se na prošle godine, uspjehe, izazove i zajedničku suradnju.

“Svaki od vas odigrao je ključnu ulogu u našoj uspješnoj priči i na tome Vam iskreno zahvaljujem. Ova godišnjica je podsjetnik na sve naše zajedničke uspjehe, postignuća i rast. 25 godina predano smo radili na procesima, kvaliteti proizvoda, izgradnji brenda Marti, ali i ključnim vrijednostima tvrtke: kultura metala, kultura printa, kultura drva i kultura ljudi. Budućnost naše tvrtke obilježiti će ulaganje u dodatnih 4200 m² proizvodnog pogona i 1000 m² dodatnog skladišnog prostora. Također, ulaganje u mlade i kreativne talente koji će činiti novi kostur tvrtke Marti. Naravno, temeljne vrijednosti ćemo zadržati. Završiti ću sa našim glavnim ciljem, a to je – proizvodnja uz dašak izvrsnosti.“, istaknuo je u svom govoru Mario Petković, direktor tvrtke Marti.

Jedan od ključnih temelja uspjeha tvrtke Marti je kontinuirana posvećenost sigurnosti na radu. Tvrtka je implementirala stroge mjere i standarde kako bi osigurala maksimalnu zaštitu zaposlenika u svim fazama proizvodnog procesa i svakodnevnim radnim zadacima. Neprestano unapređenje procedura i tehnologija koje osiguravaju sigurno radno okruženje je ključno zbog zdravlja i sigurnosti zaposlenika.

Kao tvrtka koja je posvećena očuvanju okoliša, u Marti-ju se vjeruje da održivost nije samo trend nego ključna odgovornost koju svi moramo prihvatiti. Jedna od njihovih vizija je stvarati rješenja koja smanjuju negativan utjecaj na prirodu, istovremeno pružajući visoku kvalitetu proizvoda i usluga kupcima. Kroz inovacije, ekološki prihvatljive procese i edukaciju, stvaraju svijet u kojem poslovni uspjeh i zaštita okoliša idu ruku pod ruku – za njih same, njihove kupce i generacije koje tek dolaze.

Poklon iznenađenja kao šećer na kraju

U druženje je ukomponirana bila i tombola. Svaki je gost kod dolaska dobio vrećicu s poklonom, na kojoj se nalazio broj. Kasnije su sretni dobitnici određeni nasumičnim odabirom brojeva osvojili po 3 Marti surferske daske i 3 Marti drvena stolca s jastukom.

Gosti su na kraju imali samo lijepe riječi pohvale, “Ne samo da su ojačani poslovni odnosi, nego je stvorena i dodatna povezanost među sudionicima, što je temelj za dugoročnu suradnju i buduće zajedničke projekte.”

MARTIfest je, osim poslovnog dijela, ostvario i onaj ljudski – opuštanje, smijeh, druženje i uživanje u trenutku, što je na kraj krajeva i bila poanta iza same ideje.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Najnovije