Vijesti / Gospodarstvo

PREDSTAVLJAMO ADSSENTIAL

KVALITETA I ZNANJE Učinkovite oglašivačke kampanje danas su nužnost, u Adssentialu znaju kako

KVALITETA I ZNANJE Učinkovite oglašivačke kampanje danas su nužnost, u Adssentialu znaju kako
Varaždinski.hr

U današnje vrijeme internet oglašavanje postalo je nužno. Pritom se iznimno velik dio odnosi na Google platforme i programe kojima se upravljaju oglašivačke kampanje. Varaždinska tvrtka Adssential baš se specijalizirala za taj segment oglašavanja.

 

Upravo u toj 'plimi' internet oglašavanja koja uključuje brdo oglašivača i poplavu oglasa, bitno se diferencirati te biti što precizniji.

Brojne su tvrtke koje nude svoje usluge oglašavanja i savjetovanja, a među njima se ističe mlada tvrtka Adssential koju su osnovali Varaždinci Mario Breljak i Aleksandar Marić, specijaliziravši se upravo u područjima Google oglašavanja.

5655f0d4e3101254ae776c527843c6cd.jpg?v=2Posao su započeli još tijekom studentskih dana, potom su ga razvijali putem online kampanja za oglašivače širom svijeta, da bi se u posljednje vrijeme posvetili i domaćem tržištu.

Radi nestručnosti novac oglašivačima 'curi' na sve strane

Mnogi misle da dovoljno dobro poznaju područje digitalnog marketinga te vrlo često sami kreiraju i vode svoje kampanje, ali nerijetko nedovoljno kvalitetno s obzirom na to da se radi o vrlo kompleksnom području.

75d0ccf0905da45d20a9b2a7206ff9f1.jpg?v=2- Sve to vodi do neefikasnosti kampanja, bilo da se troši previše novca (budžeta) na pogrešne stvari, bilo da oglasi ne dopiru do ciljane skupine. Novac 'curi' na sve strane zbog loše postavljenih kampanja. Nerazumno trošenje i neprepoznavanje situacije proizlazi i iz nekorištenja ili pogrešno postavljenog Google Analytics računa. Google Ads i Analytics surađuju u prepoznavanju pravih prilika za klijente i pomažu u identificiranju prilika za poboljšanje digitalnih aktivnosti – istaknuo je Mario Breljak iz Adssentiala.

Upravo je preciznost bitna pa se tvrtka bavi uglavnom PPC kampanjama (Pay-per-click), odnosno plaćanjem po kliku i to na svim tražilicama – Googleu, Bingu, Yahoou.

225cd3234cd5357fb491ae8036a883db.jpg?v=2- Svakodnevno se suočavamo s izazovima na tržištu, klijenti imaju različite potrebe ovisno o vrsti proizvoda ili usluga koje nude, a mi im pružamo pomoć u svemu, od kreiranja posebne cjelovite Google Ads strategije do izrade kampanja, postavljanja analitike i analize dobivenih podataka. Svaki korak je vrlo bitan u sveukupnoj učinkovitosti kampanja i u konačnici, samog oglašavanja – ustvrdio je Aleksandar Marić.

U svijetu digitalnog oglašavanja vrlo je važno biti dobro informiran, pratiti trendove i promjene koje radi Google te ostale platforme. Stoga se ekipa iz Adssentiala stalno dodatno educira u specifičnom području djelovanja.

Nužne su kvalitetne i responzivne web stranice

Ne smije se zaboraviti niti učinkovitost na samim web stranicama klijenata – oglašivača, a u stvarnosti se zapravo nerijetko događa da su njihove stranice slabo ili loše vidljive. Mobilni uređaji su, primjerice, sve aktivniji u posjetama web stranicama.

- Veliki broj web stranica i dalje nije responzivan i ne pruža vrhunsko korisničko iskustvo. Tu smo da to promijenimo. Web stranica optimizirana za mobilne uređaje pomaže potencijalnim kupcima pri donošenju odluka, a i Google počinje favorizirati takve stranice u vidu bolje rangiranosti – zaključuje Mario Breljak.

Tvrtka Adssential je službeni Google Partner te posjeduje službene certifikate za Google Ads i Google Analytics. Poslova im ne nedostaje, upita je sve više, a dok se tržište, trendovi  i zakonitosti mijenjaju gotovo kontinuirano - jedino što mora biti stalno jest kvaliteta usluga.

Sve dodatne informacije o tvrtki Adssential možete pronaći na njihovoj web stanici- tamo se nalazi niz korisnih informacija u vidu blogova, ali i detaljniji opis usluga koje nude.

Svi zainteresirani mogu im se javiti i putem e-maila [email protected], telefona, Facebook  i LinkedIn stranice, a možete i dogovoriti sastanak u njihovom uredu u Tehnološkom parku Varaždin.

b65639cca2b8fbbfa6d9548aac9b025d.jpg?v=2

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video