U Županijskoj palači predstavljena boca i etiketa Varaždinskog bučinog ulja

U vinskom baru ‘Cava’ u Županijskoj palači u Varaždinu predstavljena je boca i etiketa Varaždinskog bučinog ulja, dizajnera Ivana Goričanca, vlasnika design studija ‘Reci Da’ iz Čakovca.

Naime, radi se o jedinstvenoj i originalnoj boci za Varaždinsko bučino ulje koje će moći koristiti svi proizvođači, članovi udruge, a čija bučina ulja zadovoljavaju najviše kriterije kvalitete.

Kako je rečeno na predstavljanju, to predstavlja novi i važan korak u promociji Varaždinskog bučinog ulja. Samu bocu su osim već spomenutog dizajnera predstavili i župan Varaždinske županije Radimir Čačić te Andreja Petrović iz OPG- a Petrović.

Župan Čačić je naglasio kako je Varaždinsko bučino ulje autohtoni proizvod koji je iznimno kvalitetan, a još uvijek se dovoljno ne prepoznaje na tržištu.

– 20 posto proizvodnje buče u Hrvatskoj odnosi se na Varaždinsku županiju, naime u našoj županiji je oko 1.100 hektara poljoprivrednih površina pod bučom, što je iznimno puno s obzirom da je u cijeloj Hrvatskoj pod bučom ukupno oko 4.500 hektara poljoprivrednih površina. Svatko od nas mora biti u stanju znati što je dobro i kvalitetno na prvi pogled, a ova boca to garantira -Premium sto posto čisto bučino ulje Varaždinske županije. To je garancija da ništa bolje na hrvatskome tržištu se neće pojaviti. I boca i sadržaj su ovdje na visokoj razini, a zdravstveni aspekt je već jako naglašeni i prepoznati – rekao je župan Čačić.

Andreja Petrović iz OPG- a Petrović je istaknula kako se proizvodnja OPG-ova iz Varaždinske županije kreće od 0,3 hektara pa do više od 20 hektara.

– Varaždinsko bučino ulje je već 10 godina zaštićeno jamstvenim žigom pri Zavodu za intelektualno vlasništvo, a ovih dana će se ta zaštita produžiti na još sljedećih 10 godina – rekla je Andreja Petrović te dodala kako je sigurna da će kupci prepoznati vrhunsku prezentaciju. Naše ulje je zastupljeno u cijeloj Hrvatskoj, ali to nam nije granice. Želimo ga plasirati i izvan granica Lijepe naše – rekla je je Andreja Petrović.

Predstavivši dizajn boce dizajner Ivan Goričanec je naglasio kako je etiketa vrlo čista i s malo elemenata govori sve. Dvije koštice tvore slovo V kao Varaždinsko ili slovo U kao ulje, na etiketi je izraz Premium i ime uljara odnosno proizvođača. Staklo je s visokom UV zaštitom i jamči dugotrajnost proizvoda.

– Došlo je vrijeme da hrvatski proizvod doista vrijedi, ali neće vrijediti ako ne izgleda dobro. Može biti dragulj, ali ako ambalaža nije dobra, ako izvana ne izgleda dobro, onda imamo skepsu. Ovim dizajnom stvoren je uvjet da Varaždinsko bučino ulje već na oko privlači, da djeluje dobro i stvara povjerenje – zaključio je Ivan Goričanec.

Predstavljanju je nazočio i pročelnik Upravnog odjela za poljoprivredu i ruralni razvoj dr.sc.Dragutin Vincek te predstavnik Agroproma Patrčević.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije