Tvrtka Magma d.o.o. Varaždin u petak 26. svibnja u sjedištu poduzeća u Jalkovcu svečano je obilježila 25 godina rada i uspješnog poslovanja.
Za svoje poslovne partnere, kupce, dobavljače i zaposlenike organizirana je svečanost uz bogatu gastronomsku ponudu te kulturno-umjetnički program na kojem su nastupili KUD “Gruntovec” iz Koprivničkog Sigetca i plesni parovi Plesnog kluba “Takt” iz Varaždina uz glazbene note “Bosutskih bećara” i tamburaškog banda Elita.
Bilo je tu još niz degustacija, promocija i zabavnih sadržaja, podržanih od stane vjernih dobavljača Magme, koji su ovu svečanost učinili nezaboravnom uz pjesmu i ples do ranih jutarnjih sati.
Uzvanicima su se obratili direktor Josip Repalust i izvršna direktorica Ivana Csik osvrnuvši se na proteklih 25 godina rada i poslovanja.
– Magma se afirmirala u vodećeg distributera u HoReCa i retail kanalu u sjeverozapadnom dijelu Hrvatske, ali i u jedno od vodećih poduzeća u Varaždinskoj županiji, koje se redovito već godinama uvrštava među top 500 poduzeća u Republici Hrvatskoj, rekao je Josip Repalust te istaknuo kako moto firme ‘Partnerstvom do prijateljstva’ nije bio samo dio njihove misije, nego i život.
Magma je osnovana 1991. godine, a svoj rad započela početkom 1992. godine kao veleprodaja cigareta i kave i do danas je postala vodeća kompanija u distribuciji bezalkoholnih i alkoholnih pića, kave za ugostiteljstvo, gastro programa, sredstava za čišćenje, ugostiteljskog programa te asortimana artikala široke potrošnje. Prevalila je težak put, ali upornim i predanim radom svih zaposlenika uspjeli su prevladati sve izazove u tom razdoblju.
Kroz inovativan i razvojni pristup tržištu trude se uvijek biti korak ispred drugih i rukovode se činjenicom da konkurencija razmišlja o Magmi , a ne oni o njima. Stalnim inovacijama kojima se odmiču od drugih te radom i angažmanom svojih zaposlenika, uz podršku dobavljača i vjernih kupaca neprestano šire svoj tržišni udio radeći sa više od 1300 kupaca u oba kanala prodaje, pri čemu 80% prometa otpada na ugostiteljstvo, a 20% na prodaju malim trgovinama.
– Svakih pet godina povećavamo broj kupaca, dobavljača i zaposlenika, što nam je pokazatelj da dobro radimo. Trudimo se biti kreatori, a ne sljedbenici trendova, izbacujemo inovacije koje unapređuju poslovanje. Posebno njegujemo prijateljske i partnerske odnose s partnerima i zaposlenicima, rekla je Ivana Csik.
Prateći stanje na tržištu i zajedničkim djelovanjem sa dobavljačima i kupcima Magma uspješno prevladava sve prijetnje i nedaće tržišta i maksimalno koristi svoj način rada pružajući vrhunsku uslugu svim svojim kupcima.
Od samog početka poslovanja Magmi su u fokusu njeni kupci i zaposlenici. Magma ima tradiciju, kvalitetu i prepoznatljivost, kvalitetnu ponudu roba i usluga, kao i odnos s kupcima i dobavljačima, a samim time stječe povjerenje i lojalnost kupaca, zaposlenika i dobavljača, što je jedna od Magminih najvećih vrijednosti. Njihov moto kaže da svoja partnerstva pretvaraju u prijateljstva.
Okosnica dosadašnjeg i daljnjeg razvoja Magme je osluškivanje želja i potreba kupaca, koji su ključni za uspjeh i ukupnu kvalitetu poslovanja, a sve to zahvaljujući svojim zaposlenicima.
U protekle 2 godine otvoreni su Magma shopovi na 3 lokacije te i dalje nastavljaju sa otvaranjem shopova. Sredinom godine planira se preseljenje i otvaranje većeg i modernog shopa u Čakovcu, a zatim u Varaždinu.