Komunikacijske vještine kao temelj uspjeha

I u poslovnom i privatnom životu komunikacija direktno pridonosi uspjehu. Jedna poslovica kaže: ‘Riječi su najmoćniji ljudski alat. Najjača sila je što sebi govorimo, u što vjerujemo.’

Ako prema nekoj osobi krenemo s negativnom komunikacijom, vrlo vjerojatno će nam ta osoba uzvratiti na isti način.

Već sam spominjala da statistike pokazuju da je 20 posto kupaca OK, 60 posto kupaca su onakvi kakvi smo i mi prema njima, a 20 posto kupaca su uvijek loši. Da li je tako situcija i u našim međuljudskim odnosima.

Ako imate više od 20 posto loših ljudi oko sebe, možda trebate promisliti jel stvar u njima ili u vama?

Primjetila sam da mnogi ljudi zapravo ne znaju komunicirati. Prije će vam ispričati neku lošu vijest, crnu kroniku, žaliti se na vremensku prognozu, pretjerivati oko neke redovne situacije, nego da ispričaju nešto lijepo, pozitivno, poticajno.

Ljudi koji stalno vode ratove s drugim ljudima i smatraju da su oni patnici koje nitko ne shvaća vrlo vjerojatno teroriziraju sve oko sebe, pa ih s vremenom ljudi odbace.

Mislim da bi od najranije dobi trebali dodatni poraditi na dobroj i pozitivnoj komunikaciji. Činjenica je da ćemo vrlo vjerojatno preslikati načine ophođenja i komunikacije koje smo vidjeli i naučili kod kuće.

Nedavno sam sjedila u prepunoj čekaoni. Došla sam među prvima i strpljivo čekala svoj red iako sam bila pod temperaturom. Naravno da se uvijek na takvim mjestima nađe barem jedan galamdžija. Gospodin je stigao zadnji, ali cijelo vrijeme je gunđao, mrmljao, omalovažavo jer on sad tu mora čekati, pa potrošit će cijelo popodne.

Po mojoj procijeni i nije bio toliko bolestan kad je imao toliko snage jamrati. Neki ljudi jednostavno misle da su bolji od drugih, da oni zaslužuju bolji tretman, više pažnje, bržu uslugu jer su to baš oni. Zanimljivo mi je bilo da je s njim bila supruga koja je bespogovorno šutila i slušala njegove monologe. Očito je žena već navikla. Njegova nervoza širila se s jednog na drugog.

Uvažavajući druge ljude oko sebe i njihove potrebe, empatijom i razumijevanjem jedino možemo imati bolje međuljudske odnose, bolje privatne odnose te bolje poslovne odnose.

Temelj uspješne prodaje su izvrsne komunikacijske vještine. Jeste li primjetili da većina ljudi ne zna komunicirati. Ili su stalno negativni, ili vas zamaraju stvarima koje se vas uopće ne tiču ili se pokazati nadmoćnijima i pametnijim u komunikaciji, pa onda ispadnu upravo suprotno.

Nedavno sam čitala članak o ženi koja je samo u godinu dana na temelju networkinga povećala svoje poslovanje za 40 posto. Jel bi uspjela da nije znala komunicirati?

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije