U Hrvatskom narodnom kazalištu u Varaždinu je u utorak, 15. ožujka, održana Voogle konferencija 2016. Organizator konferencije bio je Tehnološki park Varaždin d.o.o. koji je u suradnji s lokalnim partnerima, FOI-jevim Centrom za podršku studentima i razvoj karijera te tvrtkama Kreda i Expertiva okupio sudionike iz deset zemalja svijeta.
U sklopu teme konferencije ‘First sale to global scale’ sudionici su kroz predavanja i panel diskusije imali prilike saznati koje mogućnosti i izazove pruža poslovanje u jednom od deset najkonkurentnijih gradova svijeta, gradu Chicagu, u kojem se nalazi “1871”, najbolji poduzetnički inkubator u SAD-u.
Program konferencije započeo je pozdravnim govorima direktora Tehnološkog parka Varaždin, Josipa Boraka, te gradonačelnika grada Varaždin, Gorana Habuša.
‘Keynote’ sesija otvorena je panelom ‘Crossing sectors – enablers and barriers’ koju je moderirao Peter Hopwood. Njegove sugovornice, Peggy Parfenoff (WorldChicago), Nicole Vasquez (The Shift, Chicago) i Kristina Detelj (FOI) pričale su o programima koje provode s ciljem međunarodnog povezivanja stručnjaka iz različitih sektora.
Terra Winston (inTerractions) održala je interaktivno predavanje u kojem je ilustrativno objasnila sličnosti i razlike između startupova i korporacija dok je Pal Rikter (Copenhagen Gate) svoje predavanje o strukturiranom pristupu rastu namijenio tvrtkama koje su tek na početku poslovanja.
Poslovnu sesiju otvorio je Marko Linke (Repsly) koji je pričao o putu svoju tvrtke od početnih grešaka do stabilnog rasta.
Panel ‘Inside the building – out of the box’, koji je moderirao Karlo Kukec (Tehnološki park Varaždin) pokušao je predstaviti nove koncepte i ideje za infrastrukturnu podršku poduzetništvu. Iskustva i prakse koje su prenijeli sudionici panela, Matija Tomašković (Evolva), Davorin Štetner (CRANE) i Keith Bradley (Intrinsyc Consulting) dali su prilično jasnu sliku o tome koje su institucije na dobrom putu, koje bi trebale mijenjati pristup, ali i za koga ima prostora i potrebe u području potpore poduzetništvu.
Marina Christos, čija tvrtka djeluje u inkubatoru ‘1871’, najboljem poduzetničkom inkubatoru u SAD-u u 2015., pričala je o globalnoj snazi marketinga putem društvenih medija.
Julian Oehrlein iz tvrtke Oradian iznio je svoja iskustva rada u startupu koji je predstavio novi pristup mikrofinanciranju.
Paralelno s poslovnom održavala se developerska sesija na kojoj su predavači Josip Bišćan (Infinum), Goran Hacek (Rimac automobili) i Berislav Skupnjak (Mobilisis) održali interaktivna predavanja s posebnim osvrtom na IoT rješenja za smart city koncepte i super automobile te razvoj hibridnih aplikacija.
Za titulu Voogle startup godine borilo se devet timova. Njihov zadatak bio je prezentirati svoj proizvod u obliku trominutne prezentacije nakon koje je stručni odbor imao šest minuta vremena za pitanja.
Treće mjesto pripalo je varaždinskom timu Mybeeline, s inovativnim rješenjem u za vođenje pčelarskog poslovanja.
Drugo mjesto odnio je varaždinski MakeApp, mobilna aplikacija koja korisnici u realnom vremenu pruža automatizirane prijedloge za šminkanje lica.
Prvo mjesto i titula Voogle startup godine pripala je koprivničkom timu ‘Nanodiy‘, inovativnom rješenju za personalizirani ispis na sve vrste tkanina.
U popodnevnom dijelu Voogle konferencije održano je stotinjak B2B poslovnih sastanaka. Sastanci su se po ‘business blind dating’ principu održavali u ložama kazališta.
Konferencija se održala pod pokroviteljstvom Europske poduzetničke mreže i Europske komisije.