U poduzetničkoj zoni Jalžabet službeno je otvoren logistički centar Ducal u sklopu Grupe Calzedonia vrijedan oko 80 milijuna eura, u kojem će raditi oko 250 ljudi. Logistički centar Ducal, izgrađen u pet hala po 20 tisuća kvadrata, namijenjen je za distribuciju robe Calzedonia za cijeli svijet.
Svečanom otvorenju, uz domaćina člana uprave Calzedonia Hrvatska Dubravka Hoića, prisustvovali su i ministar rada i mirovinskog sustava Mirando Mrsić, članica uprave Grupe Calzedonia Marissa Golo, saborski zastupnik Mario Habek, župan Varaždinske županije Predrag Štromar i njegov zamjenik Alan Košić, župan Međimurske županije Matija Posavec, predstavnici talijanskog veleposlanstva, načelnik Općine Jalžabet Mirko Magić te brojni poslovni partneri i djelatnici.
Prilikom otvorenja župan Varaždinske županije Predrag Štromar izrazio je zadovoljstvo jer, kako je naznačio, otvorenjem ovog centra stvaraju se nove perspektive za razvoj cijelog ovog kraja.
– Posebno sam sretan što je Calzedonia nastavila s dvadeset godišnjim investiranjem u Varaždinskoj županiji i što u cijeloj grupaciji radi preko 2000 ljudi iz ove regije. Upravo je Varaždinska županija mjesto poželjno za investicije, a samo nove investicije donose razvoj cjelokupnog gospodarstva. Naša Županija se već godinama nalazi u vrhu Hrvatske po ostvarenom izvozu za što je uvelike zaslužna i Calzedonia – istaknuo je župan Štromar te čestitao i na 10-godišnjici poslovanja društva Ytres i 20-godišnjici poslovanja Comproma, čime su pokazali zrelost i potvrdili ispravnost odluke donijete prije 20 godina.
Naime, Grupa Calzedonia u Hrvatskoj zapošljava preko 2.500 ljudi. Tvornice u Hrvatskoj sto posto proizvodnje imaju namijenjeno za marku Calzedonia, a negdje oko 70 posto ukupne robe marke Calzedonia proizvodi se u Hrvatskoj.
Inače, Grupa Calzedonia, koja proizvodi čarape i donje rublje, utemeljena je 1987. u Veroni. Ima 3.000 trgovina u tridesetak država svijeta pod vlastitim brendovima Calzedonia, Intimissimi, Tezenis i Falconeri. U regiji je prisutna u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Makedoniji te u Crnoj Gori. Osim u matičnoj Italiji u Europi je poslovanje proširila i u Austriji, Češkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Portugalu, Španjolskoj i Rumunjskoj.
U tvrtki poručuju da oko 90 posto ukupnog prihoda od prodaje Calzedonia u Hrvatskoj ostvaruje izvozom, a za tekuću godinu taj će volumen biti oko sto milijuna eura.