INTERVJU

HILDING ANDERS Damir Matijević: ‘U planu rast prodaje, nova marketinška strategija, ali i daljnje širenje na regiju Adriatic’

Od proljeća 2018. godine novi direktor Hilding Andersa je Varaždinac Damir Matijević (41), ranije dugi niz godina u Schiedelu, gdje je također obavljao poslove generalnog direktora za Hrvatsku i Jugoistočnu Europu

Hilding Anders grupa dobro je poznata u Sjeverozapadnoj
Hrvatskoj. Ponajviše radi akvizicije Hespa,
odnosno Perfecte, a ujedno su to danas i
najsnažniji brendovi na tržištu madraca i kreveta.

Hespo je od 2005. godine u vlasništvu švedske grupacije Hilding
Anders, a Uprava i proizvodni pogoni se nalaze u Prelogu. Za
Hilding Anders možemo reći da je jedna od uspješnijih tvrtki u SZ
Hrvatskoj, dobro posložena i ustrojena.

Od proljeća 2018. godine novi direktor Hilding
Andersa
je Varaždinac Damir Matijević
(41),
ranije dugi niz godina u
Schiedelu, gdje je također obavljao poslove
generalnog direktora za Hrvatsku i Jugoistočnu Europu.

bd69252e608eb17a5f9ecb3047bcc96a.jpg?v=2

U Hilding Andersu posao dijele na nekoliko komponenti. Jedan dio
plasmana odvija se kroz trgovačke lance kao što su
Lesnina, JYSK, Emmezeta, Harvey Norman, Pevec i niz
drugih.
Drugi dio su maloprodajni lanci,
Perfecta dreams (12 salona) i Happy
dreams
(14 salona). Perfecta dreams asortiman spada u
premium segment, dok Happy dreams saloni nude asortiman srednje
do više cjenovne kategorije. Treći segment poslovanja odnosi se
na suradnju s hotelima, odnosno na njihovo opremanje madracima,
krevetima i namještajem.

0a5fb6e71c2369c6279635d5fcc3c311.jpg?v=2

Nova strategija: Do kraja godine i maloprodaja u
Varaždinu!

U Hilding Andersu su svjesni važnosti stalnog napretka, pa
sukladno tome spremaju i novu strategiju.

– Nova strategija je i dalje temeljena na partnerskom odnosu s
trgovačkim lancima, s kojima nastavljamo usko surađivati. Pored
toga idemo snažnije i u vlastitu maloprodaju. Jačanje Perfecte u
premium segmentu kroz razvoj novih proizvoda i širenje
asortimana, u prvom redu boxspring kreveta čija potražnja raste
iz dana u dan.  Drugi dio je jačanje maloprodaje Hespa.
Smatramo da na snazi brenda Hespo moramo još više graditi. Jedan
od koraka u jačanju pozicije je otvaranje novih maloprodajnih
salona, pa ćemo tako uskoro otvoriti i novi salon u
Varaždinu, u Optujskoj ulici,
što planiramo do 1. studenog ove godine. U
Zagrebu smo ovaj tjedan otvorili vlastitu
maloprodaju u Gundulićevoj ulici 7. U tim
salonima ćemo na jednom mjestu pokazati svu ‘raskoš’ brenda Hespo
– ističe Damir Matijević.

Jedan od smjerova širenja je i putem online kanala.

– Spremamo i novu online platformu, danas svi ozbiljni brendovi
svoje proizvode nude i preko tog kanala. Perfectu i Happy Dreams
možete već sada kupiti online, a do kraja godine ćemo iskustvo
online kupovine unaprijediti u korak s najaktualnijim
trendovima  – rekao je novi direktor Hilding Andersa.

Pogon u Prelogu s puno kvalitetne radne snage

Što se pak same proizvodnje tiče, tu stvari zasad ‘štimaju’.
Hilding Anders Grupa ima dugoročnu viziju za pogon u Prelogu, pa
sukladno tome kontinuirano ulaže u unapređenje tehnologije.

– Hilding Anders Grupa nastala je uglavnom akvizicijom drugih
tvrtki u različitim zemljama Europe. Iako su neke stvari
standardizirane unutar Grupe, poput financija, izvještavanja,
nabave glavnih materijala i slično, svaka firma unutar Grupe ima
visoku razinu autonomije u upravljanju svojim tržištem. Osobno,
mislim da je to pravi put. Što se tiče proizvodnje u Prelogu, naš
pogon slovi kao lokacija s puno iskustva i kvalitetne radne
snage, kao pogon koji stalno nalazi nove inicijative za
unapređenje procesa i samim time poboljšava svoju konkurentnost –
tvrdi General Manager Hilding Andersa za Hrvatsku i JI Europu.

44a778da9d1352ef30359a6632095467.jpg?v=26152f5fa15e18b2a8635bc0a319eb7d5.jpg?v=2

U planu imamo i povećanje plaća za radnike

Prelog, odnosno Hrvatska, predstavljaju idealnu lokaciju za
širenje i na ‘regiju’.

– Naravno, planirano je širenje na regiju, u srednjoročnom planu.
Već smo djelomično prisutni u nekim zemljama, kroz naše partnere
Lesninu i JYSK, a planiramo i širenje na druge zemlje Adriatic
regije. Upravo smo u pripremi strategije nastupa na tim tržištima
– rekao je Matijević.

Što se pak tiče radne snage, odnosno promjena u nadolazećem
razdoblju, novi direktor najavio je i dodatne promjene.

– Mislim da još uvijek ne možemo u potpunosti biti zadovoljni s
plaćama naših zaposlenika, jedan od prvih koraka bilo je dizanje
plaća za 2019. godinu. To je tek prvi korak, a u sljedećim
godinama planiramo i dalje popraviti standard naših djelatnika uz
istovremeno poboljšanje efikasnost pogona – tvrdi Matijević.

Trenutno zapošljavaju 762 radnika, a u proteklih
nekoliko godina, ovisno o potrebama za proizvodnim kapacitetima,
taj se broj kretao od 730 do 850. U strukturi radnika
prevladavaju radnici u proizvodnjama, najviše u proizvodnji
navlaka i madraca. Što se tiče navlaka za madrace, one se osim za
lokalne brendove i kanale proizvode većim dijelom za firme
‘sestre’ unutar Grupe – izvozom u Francusku, Belgiju, Nizozemsku,
Švicarsku i Poljsku i Njemačku.

4a8ffb291c7b5edd81d405d3feef527e.jpg?v=2

Radnici pretežito iz Međimurja, ali povećava se i iz
okolnih županija

Brojnost radne snage zasad se neće previše mijenjati.

– Nemamo problema, ukupno možemo reći da smo zadovoljni. Radna
snaga zasad korespondira s našim potrebama – kratko će Matijević.

Što se tiče prošle godine, bilo je lagane fluktuacije,  u
skladu s nacionalnim trendom.

– Kada trebamo radnike, najviše ih tražimo preko preporuka naših
postojećih radnika, za što često dajemo i stimulacije. Također,
oglašavamo i preko većine lokalnih medija. Naši radnici dolaze s
područja od oko 40 kilometara udaljenosti od Preloga, glavninom
su iz Međimurske županije, ali se povećava i
udio zaposlenika iz Varaždinske i
Koprivničko-križevačke županije. Za mjesta u
managementu, od srednje do više razine koristimo portale za posao
i društvene mreže, ponajviše LinkedIn – ističu.

Na kraju moramo reći da su nam u Hilding Andersu pohvalili
odličnu komunikaciju s lokalnim vlastima, ponajviše
gradonačelnikom Preloga, ali i sa svim ostalim razinama u
lokalnoj vlasti. Također, nastoje biti aktivni dionici i u svim
ostalim društvenim segmentima, na način da podržavaju mnoge
lokalne udruge i manifestacije.

– Sve to smatramo bitnim stvarima, moramo posebnu podršku dati
našem gradu i regiji. Kompanije koje o tome ne brinu, teško će
dalje napredovati – zaključio je Matijević.

cfed1a0ad8159e65f5d73bc4f4eb1057.jpg?v=2

7a22d9d39862a439ab778347e2267339.jpg?v=2

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije