Marker je najnagrađivanija hrvatska web agencija za izradu maloprodajnih B2C i veleprodajnih B2B web trgovina.
Na jučer održanoj svečanosti dodjele nagrada Zlatna
košarica, varaždinska tvrtka Marker odnijela je pobjedu
i proglašena je tehnološkim dobavljačem godine.
Uz Marker u finalu izbora za tehnološkog dobavljača godine
natjecale su se još zagrebačka tvrtka Editel te
zajednička prijava tvrtki OptimIT i
Login iz Zagreba odnosno Rijeke.
– U Markeru smo predani stalnom ulaganju u znanje, pronalaženju
novih inovativnih rješenja te implementaciji tih rješenja u web
trgovinama koje izrađujemo. Veseli nas kada se to prepoznaje i
nagrađuje. Ova godina je izuzetno izazovna, dovela je do naglog i
velikog rasta online prodaje u Hrvatskoj pa upravo proživljavamo
jedno od najdinamičnijih vremena u naših gotovo 10 godina
postojanja. Čestitamo svim kolegama iz kategorije uz koje smo se
natjecali na ulasku u finale te pobjednicima u svim kategorijama
– izjavio je Ivica Kruhek, direktor
Markera.
Uz Marker ostali pobjednici su trgovački lanac
Konzum u kategoriji Najbolji trgovac,
Mesna industrije Vajda u kategoriji Proizvođač
godine, dm-drogerie markt u kategoriji Društveno
odgovorna kompanija godine, specijalizirana trgovina prehrambenih
proizvoda Špajza iz Rijeke osvojila je
kategoriju Mali trgovac godine dok je sladoled Lino
Lada kao plod suradnje Podravke i Leda proglašen
najboljim proizvodom godine.
Marker je najnagrađivanija hrvatska web agencija za izradu
maloprodajnih B2C i veleprodajnih B2B web trgovina.