novi direktor vindije

NENAD KLEPAČ ‘Vindija nije na prodaju! Naša snaga su ljudi’

Novi predsjednik Vindije iznio je svoje viđenje sustava koji danas objedinjuje ukupno 13 tvrtki članica te broji oko 3700 zaposlenih...

Sredinom veljače imenovan je novi predsjednik uprave Vindije –
Nenad Klepač. On je preuzeo to mjesto nakon
smrti Dragutina Drka, a prije toga Klepač je bio
član uprave i direktor komercijalnog sektora.

>> Vindija ima novu upravu, evo o kojim imenima je riječ

Klepač je za
Poslovni.hr
dao ekskluzivan intervju koji djelomično
prenosimo, dok cijeli možete pročitati na dodanoj poveznici.

Je li bilo ponuda za preuzimanje ili strateško
partnerstvo i kako ste ili kako biste na njih reagirali? Dolaze
li takve opcije u obzir?

Upravo zato što smo stabilna kompanija s respektabilnim
rezultatima i brendom izuzetne vrijednosti, Vindija je i otprije
atraktivna investitorima i zainteresiranim kupcima. Danas, kao
niti ikad ranije, nemamo želje niti poslovnih razloga za
razmatranje ponuda. Drugim riječima – Vindija nije na prodaju!

Vindija je uvijek ‘forsirala’ kvalitetu pa premda i
nauštrb bilance. Hoćete li nastaviti tim putem?

Kvaliteta je naš zaštitni znak, ono što nam osigurava ugled i
tržište, povjerenje kupaca i poštovanje konkurencije, tu nećemo
raditi kompromise. Nakon šest desetljeća ulaganja u kvalitetu,
ponuditi nešto ispod poznatog standarda Vindije za nas nije
opcija i to ćemo očuvati. Naravno, to ima svoju cijenu, zahtijeva
neprestana ulaganja i pravo je umijeće održavati ravnotežu između
profitabilnosti i kvalitete, osobito u uvjetima gdje se domaća
prehrambena proizvodnja zbog visokih ulaznih troškova cjenovno
teško može natjecati s konkurencijom iz uvoza.

Ali zato može kvalitetom, inovativnošću i razumijevanjem kupaca,
okruženja i trendova. Istinski smo posvećeni razvoju proizvoda
koji unapređuju prehrambene navike i općenito prehrambenu
kulturu, u smjeru očuvanja zdravlja i vitalnosti.

Podsjetimo da je Vindija kroz desetljeća najviše ulagala u
tehnologiju i standardizaciju proizvodnje prema kriterijima
najzahtjevnijih tržišta te smo prvi u Hrvatskoj imali EU izvozni
broj, što dovoljno govori o kvaliteti koja je osnovna premisa
našeg poslovanja, a što će svakako i ostati.

Kako vidite stanje domaćeg agrara i proizvodnje hrane i
što bi se po vama trebalo učiniti da se iskoristi potencijal i
izbjegnu zamke kojih se godinama ne uspijevamo
osloboditi?

U interesu nam je očuvanje primarne poljoprivredne i stočarske
proizvodnje u Hrvatskoj, to prehrambenoj industriji jamči
dostupnost kvalitetne sirovine i jedinstvenu komparativnu
prednost u odnosu na konkurenciju iz uvoza. Opstanak života u
ruralnim područjima usko je s time povezan, a bila bi velika
šteta propustiti sačuvati tradicijsku proizvodnju neupitne
vrijednosti i kvalitete.

Vindija je bila i nastavit će biti partner i generator razvoja,
edukacije i tehnološkog unapređenja naših kooperanata i subjekata
od kojih otkupljujemo domaću sirovinu. Izazov ostaje poslovanje u
škarama između burzovnih utjecaja i pritisaka s jedne strane koji
se posljedično očituju u cijenama naših proizvoda (npr. nabava
GMO-free žitarica po visokim cijenama) i tržišnih viškova uvoznih
proizvoda s druge strane, koji se na naše tržište plasiraju po
izuzetno niskim cijenama. Naš odgovor na to i dalje će biti
kvaliteta, sigurnost i inovativnost i to naši potrošači
prepoznaju.

Kakvo je u grupaciji stanje po pitanju radne snage, imate
li dovoljno kadra i planirate li dodatna zapošljavanja?

Potreba za kvalitetnim kadrovima je stalna i katkad nadilazi
kapacitete domaćeg tržišta rada. Nije floskula kad kažemo da su
naši ljudi naša snaga – toga smo svjesni uvijek, a posebno je
bilo vidljivo na početku, ali i kroz cijelo vrijeme pandemije,
kad je doslovce svaki čovjek bio ključan za očuvanje neprekinutog
lanca opskrbe građana živežnim namirnicama.

Upravo smo kroz ovo vrijeme ponovno potvrdili da je Vindija
pouzdan partner kako u cjelokupnom lancu nabave, uključivo
kooperante gdje smo otkupljivali kako u okvirima tradicionalnih
izvora, tako i sve ostale raspoložive viškove koji su u tim
kriznim vremenima nastajali, ali i za maloprodajne lance s kojima
smo kroz neprekidnu komunikaciju reagirali u skladu sa svim
iskazanim potrebama.

Planiramo dodatno osnažiti kadrovske kapacitete na menadžerskim
pozicijama i tamo gdje su novi članovi Uprave dosad bili
odgovorne osobe, kao i ulagati u edukaciju, jačanje kompetencija
i upravljanje resursima.

Cijeli intervju možete pročitati
OVDJE
.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije