Istočna zaobilazna Grada Varaždina imat će nadvožnjak istih dimenzija kao što je postojeći u Ulici Vilka Novaka.
U razdoblju od 2021. do 2027. godine na područje
Varaždinske županije samo iz programa Hrvatskih cesta uložit će
se oko 100 milijuna eura investicija – zaključak je radnog
sastanka župana Varaždinske županije Anđelka Stričaka i člana
Uprave Hrvatskih cesta Alena Leverića sa suradnicima.
Izgradnja brze ceste Varaždin – Ivanec – Krapina, dionica
Varaždin – Ivanec – Lepoglava, rekonstrukcija postojećeg kolnika
i objekta, te dogradnja drugog kolnika istočne obilaznice Grada
Varaždina u duljini od 2,1 kilometra, rekonstrukcija raskrižja
državnih cesta DC2 i DC35 s Ulicom braće Radića u Gojancu te
rekonstrukcija raskrižja državnih cesta DC2 i DC35 s Optujskom
ulicom u Hrašćici – bile su glavne teme sastanka.
– Nikad toliko investicija od strane Hrvatskih cesta nije se
slilo na područje Varaždinske županije kao sada. Dio tih
investicija završavamo, drugi se odrađuje, treći je u postupku
javne nabave za izvođenje radova, a četvrti dio se projektira.
Konkretno, rotor Motičnjak je završen, rotor u Knegincu se
završava, a u idućih nekoliko mjeseci počinjemo graditi rotor u
Bednji. U pripremi je natječaj za izgradnju rotora u Hrašćici, a
zatim i u Gojancu. Također, završava se izgradnja istočne
obilaznice Novog Marofa, a u pripremi je izgradnja istočne
obilaznice Varaždina. Također, svjedočimo i izgradnji brze ceste
Varaždin-Ivanec-Lepoglava-Krapina, za prvi dio je natječaj
raspisan, do kraja godine znat ćemo izvođača i potom sklopiti
ugovor za izvođenje radova. Razgovarali smo i o nastavku te ceste
i svi smo se usuglasili da bi bilo najbolje da ona od Lepoglave
nastavi desno prema Bednji i potom prema Krapini. Osim toga, bilo
je riječi i o Podravskoj magistrali – rekao je župan Stričak
najavivši kako bi se ovakvi sastanci mogli održavati dva puta
godišnje kako bi se dobio uvid u trenutnu situaciju na terenu, te
koji su daljnji koraci.
Član Uprave Hrvatskih cesta Alen Leverić istaknuo je kako su 100
milijuna eura koja se ulažu u Varaždinsku županiju izvorni
prihodi Hrvatskih cesta. Ujedno je pohvalio ovakav način suradnje
Varaždinske županije, općina i gradova s Hrvatskim cestama.
– Danas smo prezentirali nekoliko bitnih projekata koji su u
posljednjoj fazi realizacije. To je brza cesta
Varaždin-Ivanec-Lepoglava i kasnije studija pokazuje da se ide
prema Bednji, Jesenje, Krapini i Đurmanec. Očekujemo da će
prva faza stajati oko 25 milijuna eura bez PDV-a. Nekoliko ponuda
izvođača je stiglo, otvorene su i sada su na stručnim službama.
Rok za prvu fazu bi bio 18 mjeseci. Druga faza brze ceste stajala
bi između 14 i 17 milijuna eura – rekao je Alen Leverić
spomenuvši također istočnu zaobilaznicu Grada Varaždina.
– Ide novi nadvožnjak s dvije trake gotovo istih dimenzija kao
što je postojeći Vilka Novaka, a završavamo kod rotora Kišiček.
Istočna obilaznica je u fazi projektne dokumentacije – rekao
je Leverić.
Dva vrlo zahtjevna projekta koja će biti raspisana do kraja ove
godine su izgradnja rotora u Gojancu koji će biti prvi turbo
rotor u Varaždinskoj županiji, ujedno drugi u Hrvatskoj, u
vrijednosti oko milijun eura, dok se drugi rotor planira u
Hrašćici. Ujedno danas su na temelju odluke o odabiru Hrvatske
ceste potpisale ugovor o izvođenju radova na rotoru u Bednji,
vrijedan preko milijun eura. Razgovaralo se i o zaobilaznici
Sračinec i Petrijanec, a za iduću godinu u planu je projekt
izgradnje rotora u Selniku.
– Pokrit ćemo i ludbreški dio te će se intenzivirati sva
signalizacija na području državnih cesta D35, prema Lepoglavi i
dio od Cestice do Ludbrega. Zadnji projekt kod kojeg će isto tako
ubrzo započeti radovi je raskrižje u Cestici, Školska ulica na
glavnu državnu cestu gdje je vrlo teško regulirati promet.
Hrvatske ceste su u rekonstrukciju tog raskrižja uložile više od
300 tisuća eura – najavio je Leverić zamolivši u narednom
razdoblju sve sudionike u prometu za strpljenje, dok će Hrvatske
ceste osigurati nesmetan protok prometa i poštivanje zadanih
rokova.
Na radnom sastanku nazočili su i resorni županijski pročelnici,
gradonačelnik Grada Varaždina dr. sc. Neven Bosilj, te načelnici
općina Maruševec Mario Klapša i Gornjeg Kneginca Goran Kaniški na
čijim se područjima grade i uređuju prometnice.