budite oprezni

OTKRIVAMO Što ako ste uplatili novac na račun pogrešne osobe?

'U slučaju da klijent uplati određena sredstva na pogrešan račun važno je da se u što kraćem roku obrati svojoj banci', napominju iz HUB-a

Hrvatska udruga banaka (HUB) za
Net.hr
 
upozorava korisnike da je važno promptno
reagirati u slučaju uplate sredstava na pogrešan račun, ističući
da je brza reakcija ključna kako bi se izbjegle nepotrebne
komplikacije. Banka može pružiti pomoć putem posredovanja te
pružiti detaljne informacije o opcijama dostupnim klijentu.

Sustavi digitalnog bankarstva, prema HUB-u, često mogu i
samostalno prepoznati pogrešne uplate. U situacijama kada sustav
registrira nepravilnosti, uplata se odbija. Međutim, u određenim
slučajevima, posebno kod uplata za fizičke osobe, greške se neće
automatski detektirati ako je konstrukcija IBAN-a unesena
neispravno.

Što ako primatelj odbije vratiti novac?

Ako primatelj odbije vratiti novac, Hrvatska udruga banaka za

Net.hr
 naglašava da u određenim situacijama
sudski postupak ostaje jedina alternativa. Imajući u vidu da
uplatom sredstava na račun imovina postaje vlasništvo klijenta,
nitko osim samog klijenta ne može raspolagati tim sredstvima,
uključujući i banku kod koje je račun otvoren.

U svakom slučaju, preporučuje se detaljna provjera svih unesenih
podataka, posebno broja računa, kako bi se izbjegle neugodnosti
ili potencijalni gubitak novca pri potvrdi uplate.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije