Vinarku Sanju Stručić u vinski je biznis uveo otac. Danas vinarija Stručić njeguje tri i pol hektara vinograda, a uskoro na tržište izbacuju novu premium liniju vina.
Žene u vinskom svijetu, nasljednice obiteljskih biznisa, vinarke
i enologinje brinu se o kvaliteti vina, stanju u podrumu, vode
posao, marketinške aktivnosti i svojim radom i vinom sve više
osvajaju publiku i otvaraju nova tržišta.
Ljubav prema vinu je nasljedna, u vinogradima su provele
djetinjstvo, a za
Poslovni.hr su otkrile i kako se snalaze u
biznisu u kojem uglavnom dominiraju muškarci.
Vinarku Sanju Stručić u vinski je biznis
uveo otac. Danas vinarija Stručić njeguje tri i pol hektara
vinograda, a uskoro na tržište izbacuju novu premium liniju
vina.
– Rad u vinariji ne doživljavam kao posao, vinarija je moj život.
Iz svoje troje djece crpim snagu za prisutnost u svim segmentima
proizvodnje vina, od proljetne rezidbe do srca konzumenata.
Svojevrsna prekretnica u vinariji desila se 2000. kad se i suprug
Tomislav odlučio posvetiti obiteljskom poslu.
Odonda do danas mi smo kao prst i nokat, zajedno i u proizvodnji,
marketingu, prodaji i razvoju. Time rušim predrasude o ženama u
vinskom biznisu kojih je dakako bilo, ali me nikada nisu omele,
dapače više puta su me i nasmijale – objašnjava Stručić.
– Kruna mojeg rada je proizvedeni pjenušac koji je publika
odlično prihvatila. Kušanjem i upoznavanjem naših vina ljudi
upoznaju i ludbreško vinogorje koje je još
uvijek u povojima i zaista mi je gušt raditi na promociji tog
vinogorja. Oko Uskrsa na tržište izbacujemo i premium liniju vina
od graševine, rajnskog rizlinga i chardonnaya. Obiteljski biznis
širimo kontinuiranim ulaganjima, u segmentu vinogradarstva
slijedi novi nasad rajnskog rizlinga, a u podrum su nam stigle i
nove drvene bačve – napominje Stručić.
Cijeli tekst pročitajte
ovdje.