Vijesti / Vino i hrana

DOBRA ZA ZDRAVLJE

Superhana koja će obilježiti ovu godinu i već ju možete uvrstiti na svoj popis

Superhana koja će obilježiti ovu godinu i već ju možete uvrstiti na svoj popis
Ilustracija

Zdrava probava ključ je za cjelokupno zdravlje. Kvalitetna hrana stimulira probavne enzime te smanjuje plinove i nadimanje...

Ove namirnice prepune su hranjivih sastojaka i korisni su dodatak zdravom načinu života. Kako započinjemo novu godinu i desetljeće pogledajte koje namirnice su istaknule kao nova superhrana.

1. Biljke koje smiruju

Ljekovite biljke koje nam pomažu kod dugoročnog kroničnog stresa bit će važan dio našeg zdravlja, objašnjava Rachelle Robinett za Chowhound. Adaptogeni pomažu smanjiti stres koji dulje traje. Biljke poput kamilice, limuna, marakuja, zob i mnoge druge pomažu kod smirivanja živčanog sustava, olakšavajući odmor i probleme s probavom.

2. Chlorella

Chlorella je moćna alga kojoj će tek u narednom periodu porasti popularnost. Chlorella je protein (ima svih devet aminokiselina proteina), sadrži visoku razinu B12, kao i razne druge vitamine, minerale i antioksidanse. Također je poznato da uz nju tijelo lakše izbacuje toksine koji su vezani s teškim metalima.

3. Sirovi kakao i tamna čokolada

Sirovi kakao sadrži visoki udio anitoksidansa, uključujući polifenole i flavonoide, ima bjelančevina i vlakna, te sadrži magnezij, željezo, a može čak i poboljšati vaše raspoloženje. Ove godine vidjet ćemo kako se i dalje prihvaćaju kao zdrava hrana - vrlo je važno da se odlučite za čokoladu koji ima 70% i više kakaa.

4. Vlakna

Vlakna nisu ništa novo, njihova važnost se ističe već dulji period. Pravilnim unosom vlakana pomoći ćete u regulaciju šećera u krvi, osigurati zdravu probavu i hraniti dobre bakterije u našim crijevima. Voće i povrće sadrži vlakna, kao i orašasti plodovi i mahunarke.

5. Prebiotici

Slično vlaknima, prebiotici su neophodni za zdravlje crijeva. Tijekom proteklih nekoliko godina vidjeli smo porast probiotika kao dodataka. Prebiotici su oblik neprobavljivih biljnih vlakana kojima se probiotici hrane. Specifične namirnice poput suncokreta, cikorije, šparoge, češnjaka i zobi dobar su izvor prebiotika, a svoje pojačanje možete dobiti i u prahu.

6. Hrana za probavu

Zdrava probava ključ je za cjelokupno zdravlje. Kvalitetna hrana stimulira probavne enzime, pripremajući vaše tijelo da pravilno razgradi hranu, smanjujući plinove i nadimanje te omogućujući vam da apsorbirate sve vitamine, minerale i druge korisne spojeve koje konzumirate.

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!