Film će se prikazati u utorak, 17. prosinca...

Filmski klub Kina Gaj nastavlja svoj rad i Varaždincima donosi još jedan klasik na veliko platno. Ovog puta riječ je o filmu 'Apartman'.

Film će se prikazati u utorak, 17. prosinca, u 20 sati i 30 minuta.

Cijena ulaznice je 15 kuna.

Fotografija Kino Gaj.

Više o filmu 'Apartman'

New York. C. C. Baxter radi u jednoj tvrtci za osiguranje i stalno napreduje u poslu. No, ne toliko zbog svojeg marljivog rada, koliko zbog činjenice da svojim šefovima u bilo koje doba dana ostavlja svoj stan na slobodno raspolaganje kako bi ovi tamo nesmetano provodili tajne afere sa svojim ljubavnicama. Zbog toga Baxterov susjed, dr. Dreyfuss, misli da je ovaj neki okorjeli ženskar koji stalno provodi lude ljubavne noći sa raznim ženama. No ni samom Baxteru nije uvijek ugodno, jer katkad šefovi sa svojim ljubavnicama dolaze usred noći pa on mora provesti cijelu noć na ulici.

Ipak, svi šefovi stoga pišu sjajne pohvale o njemu pa glavni ravnatelj tvrtke Jeff Sheldrake otkrije što se krije iza toga te se priključi tom dogovoru. Baxter je u međuvremenu tajno zaljubljen u Fran Kubelik, djevojku koja radi u dizalu, te ju jednom pozove van u kazalište ali se ona ne pojavi. Jedne noći, za vrijeme Božića, Baxter se vrati u svoj stan i otkrije da je upravo ona Sheldrekova ljubavnica - te da je zbog ljubavnih jada popila previše pilula kako bi počinila samoubojstvo. Baxter odmah pozove dr. Dreyfussa te uspije spasiti njen život. Fran ostane u njegovom stanu na neko vrijeme. Kada Baxter odbije Sheldreku davati više svoj stan te da otkaz, Fran shvati da je zaljubljena u njega te ga posjeti u njegovom stanu kojeg ovaj napušta.

Izuzev portreta usamljnosti i potrage za ljubavlju glavnog protagonsita Baxtera, scenarij kritizira i kapitalistički sustav vrijednosti. Zaplet u kojem Baxter napreduje u poslu ne zbog svoje sposobnosti nego zbog toga što svojim nadređenima čini privatne usluge (daje stan na raspolaganju radi lokacije za ljubavne afere) napada pohlepu kompanija te predstavlja ured kao mjesto labavog morala, dajući naznake da bi menadžeri osim svojih supruga mogli varati i na svojem poslu. Unapređenja i kontrole tržišta se daju za usluge.

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Reci što misliš!