Na Velikoj sceni HNK izvedena je, u subotu, 26. lipnja, predstava Trilogija. Kao spoj suvremenog plesa i pop glazbe u tri dijela, Trilogija je niz predstava o odnosu suvremenog plesa i pop glazbe.
– Izvedba je bila fantastična. A važno je istaknuti kako je premijerno izveden treći dio Trilogije i to u novom postavu. Ipak, mislim da je najviše uživala publika i na njihovo je iznenađenje na kraju pao četvrti, kazališni, zid te su se, pa umalo svi, bez zadrške pridružili glumcima i na pozornici zaplesali na glazbu Beatlesa. Uistinu, fantastično – rekla nam je Mia Horvat te istaknula kako je Petra Hrašćanec još jednom pokazala kako pripada u hrvatski vrh što se umjetnosti plesa tiče.
Trilogija
Prvi dio Trilogije, Love will tear us apart, solo je za Petru Hrašćanec koji žanrovski vrluda između rock koncerta, ispovjedne forme i apstraktnog plesa.
Love will tear us apart jedna je od najizvođenijih hrvatskih plesnih predstava kod nas, ali i u europskim kulturnim metropolama.
Za svoju ulogu, Petra je osvojila Nagradu hrvatskog glumišta.
Boys don’t cry je duet za Petru i Marka Jastrevskog te istražuje naslijeđe ženskih kantautorica 60-tih godina prošlog stoljeća.
‘the_beatles’, treći dio trilogije bavi se Beatlesima, jednim od najkomercijalnih sastava u povijesti pop glazbe.
Autor Trilogije je Saša Božić, a koreografiju potpisuje zajedno s Hrašćanec.
Subotnji program
Iako se Dani suvremenog plesa primiču kraju, kvaliteta programa ne pada, štoviše, suprotno.
Tako će u subotu, 27. lipnja u 19 sati, u Novom Marofu biti izvedena predstava Na traci, nagrađivanog beogradskog umjetnika Igora Koruge, u kojoj se propituje društvene pozicije ikona pop kulture i umjetnika suvremenog plesa.
Riječ je o koreografskoj izvedbi koja spaja javno govorništvo, ples i video.
Korugu pogledajte u subotu u 19 sati u Kulturnom centru ‘Ivan Rabuzin’.
Također, na Velikoj sceni HNK u Varaždinu ne propustite, u 21 sat, nagrađivani rad iznimnog Matije Ferlina.
Sad Sam Lucky je fizički odgovor na rad slovenskog avangardnog pjesnika Srečka Kosovela (1904-1926).
Temeljeći se na kontinuiranoj relevantnosti Kosovelovih stihova, melankoličnim proročanstvima i sentimentalnoj tragediji, Ferlin u Sad Sam Lucky stvara fizičku, turbulentnu i emocionalnu posvetu ovom jedinstvenom autoru.
Nakon predstave svi su pozvani na tulum u Rogoz na kojem će se za glazbu pobrinuti nitko drugi do DJ Matija Ferlin.