Kad prodavač upuca kupca

Jel možete vjerovati da postoji koji prodavač ne želi prodati? Prodavač, koji čini sve greške koje može. Prodavač koji se pravi pametan, ne želi otkriti osnovne informacije o proizvodu, želi da mu dođete na njegovu prezentaciju, na koju vi ne želite i nemate vremena doći i onda vam još krene pametovati.

Ne mogu vjerovati da takvi ljudi rade u prodaji. Ovo je preloše da bi bila istina.

Ja jednostavno nemam vremena za prezentacije samodopadnih prodavača i prodajnih savjetnica koje pričaju bez prestanka i uživaju u svojem glasu i naučenoj prezentaciji, ne slušaju što im kupac želi reći i pitati ih, što kupcu treba i što ga zanima, napadaju ga s ciljem dokazivanja da su oni pametniji.

Ok, znam da kupac nije više kralj, ali kupac ima pravo izbora za svoje vrijeme i novac biti tretiran korektno.Trebam informaciju o vašem proizvodu. Glavnu i ključnu, a onda ću vidjeti da li me proizvod i dalje interesira i da li razgovor i sastanak ima smisla.

S ciljem da napravi prodaju, ljudi stvarno posežu za očajnim potezima. Dakle, ženu sam nazvala, pokazala da sam zainteresirana za njezin proizvod i postavila ključno pitanje u opisu proizvoda. Ona meni to ne može reći preko telefona.

Jer?
Znate, mi smo firma.
Okej??? Kako planirate prodati bez da kažete osnovnu informacije o proizvodu?
Možemo se naći.
Nemam vremena za prezentaciju.
Ali ja vam to ne mogu reći preko telefona.
U redu. Hvala. Doviđenja.
Ali nećemo vam naplatiti prezentaciju.

A ne? Moje vrijeme je također novac. Gledajte me kako odlazim…

Za tri minute zvoni mi telefon, evo žene iz Firme (provjerila je broj telefona u imeniku i zaključila da bi ja stvarno mogla biti kupac).

U sebi pomislim, ok žena je uporna, pa da čujemo. Ali, žena ima protupitanje i pravi se pametna pokušavajući dokazati da je ona u pravu jer mi ne želi reći osnovnu informaciju o proizvodu jer to je kao u redu i to tako treba.

I onda je upropastila sve šanse za prodaju…
Ok (smiješim se). Niste prodali.
Ali, bla, bla, bla…
Ne zanima me više ponuda.
Ali, bla, bla, bla, bla…
U redu je. Niste prodali.
Bla, bla, bla…
Hvala Vam. Doviđenja.
Bla bla bla bla bla bla
Mašem Vam. Tuttututututuutuu. Ovaj drugi razgovor bilo je: Gone in 60 seconds!

Kupac osjeti kad mu prodavač očajnički želi prodati i upravo ga to odbije i odvrati od kupnje. Kupac ne želi podleći vašim trikovima, ne želi biti netko kome nešto uvaljujete. Kupac nije glup.

Skrivanje informacija o proizvodu? Čemu? Napad na kupca? Čemu? Dokazivanje da ste vi u pravu, a niste. Čemu?

Opustite se kad prodajete, nemojte upucati kupca od prevelike želje da mu nešto prodate!

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije