Jel možete vjerovati da postoji koji prodavač ne želi prodati? Prodavač, koji čini sve greške koje može. Prodavač koji se pravi pametan, ne želi otkriti osnovne informacije o proizvodu, želi da mu dođete na njegovu prezentaciju, na koju vi ne želite i nemate vremena doći i onda vam još krene pametovati.
Ne mogu vjerovati da takvi ljudi rade u prodaji. Ovo je preloše da bi bila istina.
Ja jednostavno nemam vremena za prezentacije samodopadnih prodavača i prodajnih savjetnica koje pričaju bez prestanka i uživaju u svojem glasu i naučenoj prezentaciji, ne slušaju što im kupac želi reći i pitati ih, što kupcu treba i što ga zanima, napadaju ga s ciljem dokazivanja da su oni pametniji.
Ok, znam da kupac nije više kralj, ali kupac ima pravo izbora za svoje vrijeme i novac biti tretiran korektno.Trebam informaciju o vašem proizvodu. Glavnu i ključnu, a onda ću vidjeti da li me proizvod i dalje interesira i da li razgovor i sastanak ima smisla.
S ciljem da napravi prodaju, ljudi stvarno posežu za očajnim potezima. Dakle, ženu sam nazvala, pokazala da sam zainteresirana za njezin proizvod i postavila ključno pitanje u opisu proizvoda. Ona meni to ne može reći preko telefona.
Jer?
Znate, mi smo firma.
Okej??? Kako planirate prodati bez da kažete osnovnu informacije o proizvodu?
Možemo se naći.
Nemam vremena za prezentaciju.
Ali ja vam to ne mogu reći preko telefona.
U redu. Hvala. Doviđenja.
Ali nećemo vam naplatiti prezentaciju.
A ne? Moje vrijeme je također novac. Gledajte me kako odlazim…
Za tri minute zvoni mi telefon, evo žene iz Firme (provjerila je broj telefona u imeniku i zaključila da bi ja stvarno mogla biti kupac).
U sebi pomislim, ok žena je uporna, pa da čujemo. Ali, žena ima protupitanje i pravi se pametna pokušavajući dokazati da je ona u pravu jer mi ne želi reći osnovnu informaciju o proizvodu jer to je kao u redu i to tako treba.
I onda je upropastila sve šanse za prodaju…
Ok (smiješim se). Niste prodali.
Ali, bla, bla, bla…
Ne zanima me više ponuda.
Ali, bla, bla, bla, bla…
U redu je. Niste prodali.
Bla, bla, bla…
Hvala Vam. Doviđenja.
Bla bla bla bla bla bla
Mašem Vam. Tuttututututuutuu. Ovaj drugi razgovor bilo je: Gone in 60 seconds!
Kupac osjeti kad mu prodavač očajnički želi prodati i upravo ga to odbije i odvrati od kupnje. Kupac ne želi podleći vašim trikovima, ne želi biti netko kome nešto uvaljujete. Kupac nije glup.
Skrivanje informacija o proizvodu? Čemu? Napad na kupca? Čemu? Dokazivanje da ste vi u pravu, a niste. Čemu?
Opustite se kad prodajete, nemojte upucati kupca od prevelike želje da mu nešto prodate!