Preveč smo si kul, al’ kaj ga volimo filozofirati….

Potpuno se slažem sa Sandrom, trebalo bi u Varaždin uvesti raplesanu publiku koja bi potaknula ostale da se uključe, da zaplešu, da se opuste. Varaždinci su si ‘preveč kul’ da bi se smijali, da bi se otkačili, jer iz prikrajka ih gleda netko poznati pa ih muči – ‘kaj si budu ljudi mislili o meni?’

> Varaždin uvozi stotine zainteresiranih, spontanih i rasplesanih

Konzervativni smo, ukočeni, ali, kako god bilo, Špancirfest je odlična stvar za Varaždin. Grad živne, izgleda upravo onako kak bi inače trebao izgledati, sve je puno performera, galerije su otvorene, na svakom trgu neki koncert.

Mnogi su ovih dana hrlili u Varaždin i prvi put u životu vidjela sam gužvu na naplatnim kućicama Varaždin. Široj publici ovaj festival očito odgovara, no Varaždinci ne bi bili Varaždinci da se ne žale na cijenu karte, na izbor izvođača, na gužvu, premalu zaradu, cijenu najma prostora, premalo zabavljača, preveliku pozornicu…

Budimo realni, Špancirfest je genijalni marketinški potez. Zbog Špancirfesta raste broj noćenja u Varaždinu, raste broj turista, zbog Špancira centar grada ponovo zaživi i naš Varaždin izgleda upravo onako kako bi trebao izgledati svakoga vikenda. Zbog Špancirfesta su mnogi čuli za Varaždin.

S vremenom ćemo se možda i opustiti i više uživati u njemu. Špancirfest nije pivovarijada, nije ribarska noć već je nešto drugo.

Varaždin šalje jednu odličnu sliku o sebi. Ovakav marketing je neprocjenjiv. Grad kulture, raznovrsnosti, grad dobrih emocija, uličnih zabavljača te odlične zabave.

Svi imaju neke Špancir popuste, rasprodaje, akcije. Neka mi netko kaže da neće zaraditi. S obzirom da su neki izlagači svake godine na Špancirfestu, sigurna sam da ne dolaze samo da bi 10 dana imali štand na ulici.

Naravno da se ne prodaje sve. Morate razmisliti gdje ste i tko su potencijalni kupci. Teško da će netko na Špancirfestu odjednom kupiti masažnu stolicu. I gdje bi kupac s njom, kako će ju dostaviti do auta, još planira otići na koncert…

Hranu, piće, suvenir, kremu, to da. U redu, neki koriste Špancirfest samo za promociju. Ljudi su tu, pogledat će auto, masažnu stolicu, porazgovarati o polici osiguranja i možda će se idući tjedan javiti i dogovoriti nešto konkretno.

Langoši će sigurno zaraditi. Žena koja prodaje pečene šnicle misli da neće i da je na pivovarijadi u Karlovcu bilo bolje. Ok. Za njezine proizvode možda je. Ne dođu navečer svi van na pečene šnicle i pivu.

Tko ne može zaraditi, a promocija od Špancirfesta mu ne treba, taj vjerojatno niti neće zakupljivati prostor. Svatko je izračunao, mislim – vjerojatno je, gdje ide i koja mu je namjera i što mu to donosi. Ako nije, za iduću godinu sigurno zna ima li ili nema koristi.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije