ISTOČNA OBILAZNICA

NOVI MAROF Korak bliže izgradnji istočne obilaznice, radovi počinju do Dana Grada

Istočna obilaznica imat će šest raskrižja, tri kružna i tri trokraka, te dva mosta preko Bednje.

Još smo jedan korak bliže ostvarenju velikog infrastrukturnog
projekta u Novom Marofu – izgradnje istočne
obilaznice
. Objavljen je natječaj za izvođenje radova na
izgradnji istočne obilaznice Novog Marofa.

Gradonačelnik Siniša Jenkač ističe da je to prvi
fizički dokaz svega što su radili, od projektne dokumentacije i
rješavanja imovinsko-pravnih odnosa, koje još uvijek traje.

– Ogromna je to stvar, nabava za izvođača, i vjerujemo da ćemo do
Dana Grada u lipnju iduće godine imati izvođača radova na terenu
i da ćemo na samoj svečanoj sjednici moći obznaniti i vidljivi
početak radova na gradnji istočne obilaznice – kaže Jenkač.

Obilaznica duga 4486 metara ide od državne ceste D 22/D 24,
odnosno između rotora na južnom ulazu u Novi Marof i ulaska na
autocestu, do Presečna. Vrijedna je 113 milijuna kuna bez PDV-a.

– Više od 30 godina to je san građana Novog Marofa i velika stvar
za sve nas. Mislim da sad više nitko ne može reći da je to
politički spin, da je to priča. To sad vide i građani od kojih se
otkupljuje zemljište. Do Dana Grada počet će raditi strojevi na
obilaznici. To je ono što sam govorio i čime sam se bavio
proteklih pet godina. Od doslovno sprječavanja faznosti u gradnji
do dodatnih izlaza, rotora, svega onog što sačinjava našu
5-kilometarsku obilaznicu za Novi Marof je od nemjerljivog
značaja – dodaje gradonačelnik Jenkač.

Istočna obilaznica imat će šest raskrižja, tri kružna i tri
trokraka, te dva mosta preko Bednje.

– Značajno je ne samo ono vidljivo, a to je izmještanje teretnog
i tranzitnog prometa iz Novog Marofa, nego i otvaranje doline
rijeke Bednje sa zapadne strane obilaznice, koja će se u
budućnosti pretvarati u zonu. Također otvaranje zone Oštričko
gmanje cestom koju projektiramo, koja se povezuje na obilaznicu i
mostom koji ide direktno kroz samu zonu. To su kapitalni projekti
za sljedećih 100 godina koji će promijeniti vizuru Novog Marofa –
najavljuje Jenkač.

Državna cesta DC 3, koja povezuje granični prijelaz Goričan,
Čakovec, Varaždin, Zagreb, Karlovac i Rijeku, duljine 218,4
kilometra, prolazi kroz središte Novog Marofa čime narušava
uvjete života u gradu i predstavlja trajno ograničenje za
odvijanje prometa te čini jednu od najkritičnijih dionica na tom
pravcu. Prolaz kroz središte, s nepovoljnim usponima (6%), bitno
narušava uvjete života u mjestu i predstavlja trajno ograničenje
za odvijanje prometa.

Izgradnjom istočne obilaznice Novog Marofa omogućit će se
zamjenska trasa koja bi razdvojila lokalni i gradski promet od
tranzitnog. Tlocrtni i vertikalni elementi trase odabrani su u
skladu s projektnom brzinom od 80 km/h, a poprečni profil buduće
prometnice sastoji se od jednog kolnika s jednom prometnom trakom
za svaki smjer.

– Mnogi nisu vjerovali, ali u pet godina uspjeli smo to odraditi.
Posebno zahvaljujem ministru prometa Olegu Butkoviću,
predsjedniku Uprave Hrvatskih cesta Josipu Škoriću i u zadnjih
godinu i pol dana članu Uprave Alenu Leveriću, koji je u svojoj
mogućnosti pomagao da se ubrzaju procesi i da to sve ide kako
treba. Ali presudnu je ulogu imao ministar Oleg Butković i Vlada
Andreja Plenkovića – zaključuje gradonačelnik Novog Marofa Siniša
Jenkač.

796bbadd4c3632feb3e27e2af14855dd.jpg?v=2

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije