Problem 'kućanske rampe' nije novoga vijeka u Varaždinu i ta je tema bila aktualna i u prošloj godini, kada su najavljena i neka rješenja.
Na današnjem saborskom zastupanju nezavisni saborski zastupnik
Mario Habek podsjetio je na problematiku
kućanske rampe u Varaždinu (raskrižje Anine,
Supilove i Novakove ulice).
Istaknuo je kako je ovo ‘najveći prometni problem u Varaždinu’ te
je u Saboru apelirao da se taj problem riješi što prije.
– Dobio sam podatak od ljudi koji rade u Hrvatskim željeznicama
da je ta rampa u 24 sata zatvorena od 120 do 150 puta, dok je u
udarnom periodu, od 7 do 19 sati, zatvorena oko 75 puta. Ako
uzmemo neki prosjek spuštene rampe od 4 minute, ispada da je
rampa zatvorena od 7 do 10 sati dnevno – rekao je Habek.
Istaknuo je kako je već pisao ministarstvu o problemu kućanske
rampe, a da su o tom problemu govorili i drugi zastupnici iz
Varaždinske županije.
U nastavku je Habek dodatno obrazložio problem kućanske rampe u
Varaždinu.
– Najveći problem s kućanskom rampom je da vi imate situaciju da
prolaze tri vlaka koji prolaze unutar 15 minuta i tih 15 minuta
rampa je zatvorena, umjesto da se rampa diže svaki put kad
pojedini vlak prođe. Meni to nije normalna situacija – zaključio
je Habek.
Problem ‘kućanske rampe’ nije novoga vijeka u Varaždinu i ta je
tema bila aktualna i u prošloj godini, kada su najavljena i neka
rješenja. Varaždinska gradska vlast, na čelu s gradonačelnikom
Ivanom Čehokom, predstavila je rješenje problema
‘kućanske rampe’ rekonstrukcijom raskrižja izgradnjom podvožnjaka
i kružnog toka. No takvo rješenje, istaknuo je tad Čehok, moglo
bi biti ostvareno kroz 4 do 5 godina.
Zbog toga se kao privremeno rješenje javila ideja pretvaranja
pothodnika u Miškininoj ulici u podvožnjak s ciljem rasterećenja
prometnog opterećenja kod kućanske rampe. Čehok je kod najave tog
rješenja naveo da bi radovi mogli započeti u proljeće 2020.
godine.