Platforma je zadovoljna s načinom komunikacije Grada, ali i navode par prijedloga.
U srijedu, 23. prosinca 2020., Grad Varaždin uputio poziv
građanima na davanje mišljenja, primjedbi i prijedloga za izmjenu
postojećeg stanja prometne signalizacije uvođenjem jednosmjernog
prometa u Ulici Ive Režeka.
Pitali su građane želi li jednosmjerni promet i parking u
navedenoj ulici, a predstavnici suvlasnika zgrada održali su
sastanak s gradskom upravom 16. studenog prošle godine u
Graberju. Grad je krenuo u postupak izrade Prometnog elaborata, a
Grad je netom prije Božića dao povratne informacije stanarima.
S objavom na društvenoj mreži politička i građanska platforma
‘Budimo grad’ navela je da pozdravlja ovakav način komunikacije s
graanima i nadaju se da će i ubuduće Grad tako komunicirati kod
donošenja ovakvih odluka.
Ističu da bi svoje mišljenje trebali dati i stanari Režekove
ulice, ali žele istaknuti i sljedeće vezano uz ovaj prijedlog.
– Preduvjet za argumentiranu raspravu je objava svih relevantnih
informacija o ovom prijedlogu. Pošto nije objavljen elaborat,
nije jasno zašto Grad predlaže uvođenje jednosmjernog prometa,
što se time želi postići, zašto se uvode nova parkirna mjesta
samo cca. 200 metara od podzemne garaže čiji kapacitet ionako
nije popunjen, da li će parkirna mjesta biti besplatna ili uz
naplatu, da li će parkirna mjesta biti u funkciji zadovoljavanja
potreba stanovnika iz Režekove ulice, itd. Bez ovih informacija
nije moguće ocijeniti što će se dobiti s uvođenjem jednosmjernog
prometa i novim parkirnim mjestima, da li su ona uopće potrebna,
te kako će se riješiti problem parkiranja stanara u Režekovoj
ulici – navode iz platforme ‘Budimo grad’.
Kažu da je za planiranje prometnica potrebno sagledati cjelokupnu
prometnu situaciju, ali i sve ostale učesnike u prometu.
– Pri čemu najveću brigu treba voditi o pješacima, zatim o
biciklistima, pa na kraju o motoriziranom prometu. Nažalost, ovaj
prijedlog nove prometne regulacije u Ulici Ive Režeka uglavnom
vodi brigu o motoriziranom prometu (ponajviše o onom u
mirovanju), nešto malo o pješacima, dok su biciklisti ponovo
zaboravljeni. Zato bi bilo preporučljivo da se Grad kod ovakvih
planiranja posavjetuje i s udrugom Varaždinski biciklisti, kako
bi se u Varaždinu i biciklistička infrastruktura poboljšala, za
koju na žalost u zadnje vrijeme nije bilo stručnih izvedbi –
ističu.
Predlažu da grad uz ovakve pozive jasno definira razlog za
izmjenu postojećeg stanja prometne signalizacije i što se time
želi postići te da kao podlogu za raspravu javnosti dostavi na
uvid elaborat i čitkiji plan kako bi građani dobili jasniji uvid
planiranih promjena.