Vrijednost ugovora je malo više od 3 milijuna kuna.
U Gradskoj vijećnici Grada Varaždina u četvrtak, 29. prosinca,
potpisan je ugovor temeljem provedenog otvorenog postupka javne
nabave polupodzemnih spremnika za odvojeno sakupljanje komunalnog
otpada.
Ugovor o javnoj nabavi u ime Grada Varaždina potpisao je
Miroslav Marković, zamjenik gradonačelnika, te predstavnici
odabranog ponuditelja Zoran Šreng, direktor tvrtke Vodoplast
promet d.o.o. koja je nositelj Zajednice ponuditelja i Branko
Potočnik, direktor tvrtke Aplast d.o.o., član Zajednice
ponuditelja. Potpisivanju su nazočili i Vlado Podbrežnički,
pročelnik UO za gradnju i komunalno gospodarstvo Grada Varaždina,
te Hrvoje Skender, komercijalist tvrtke Vodoplast za prodaju
plupodzemnih spremnika.
Vrijednost sklopljenog ugovora sa Zajednicom ponuditelja
Vodoplast promet d.o.o. Sesvetski Kraljevec i Aplast d.o.o. iz
Slovenije je 3.088.681,13 kuna s PDV-om. Temeljem ugovora
bit će isporučeno ukupno 155 komada polupodzemnih spremnika koji
će biti postavljeni na 31 lokaciji uz višestambene zgrade u
Varaždinu. Radi se o 5 vrsta spremnika zapremine 5 m3 za
prikupljanje miješanog komunalnog otpada, papira i
plastike/metala te spremnicima zapremine 3m3 za prikupljanje
stakla i biootpada proizvođača ECO DIP.
Grad Varaždin proveo je projekt nabave navedene komunalne
opreme koji se dijelom financira temeljem Javnog poziva za
sufinanciranje poticanja mjera odvojenog sakupljanja komunalnog
otpada od strane Fonda za zaštitu okoliša i energetsku
učinkovitost te municipalnih obveznica.
Nakon što je u listopadu potpisan također ugovor o nabavi 325
polupodzemnih spremnika s tvrtkom S.T.P. d.o.o. vrijednosti 6,8
milijuna kuna, današnjim potpisivanjem ugovora završen je ukupan
proces nabave svih spremnika čije se postavljanje uz višestambene
objekte u Varaždinu očekuje tijekom 2023. godine.