Jedna od točaka bit će i kreditno zaduženje Parkova od 1,5 milijuna eura...
Predsjednik Gradskog vijeća Grada Varaždina Lovro
Lukavečki i zamjenik gradonačelnika Miroslav
Marković danas su najavili 7. sjednicu Gradskog
vijeća Grada Varaždina, koja će se održati 19. ožujka u HNK u
Varaždinu.
Predsjednik Gradskog vijeća predstavio je neke od točaka dnevnog
reda o kojima će vijećnici donositi odluke, a kao najvažniju
točku istaknuo je rebalans proračuna.
– Na dnevnom redu bit će Izvješće o radu gradonačelnika za
razdoblje srpanj – prosinac 2023. Također, vijećnici će
odlučivati o davanju suglasnosti za dugoročno kreditno
zaduživanje trgovačkog društva Parkovi u iznosu
od 1.500.000 eura za izgradnju poslovne zgrade. Važna je i nova
strategija upravljanja gradskom imovinom za razdoblje od 2024. do
2030. godine, a zbog novih uputa Državnog izbornog povjerenstva
bit će i izmjene odluke o korištenju i naknadi za korištenje
javnih površina grada Varaždina. Odlučivat će se oko odluke o
objavi javnog poziva za isticanje kandidatura za izbor članova
Savjeta mladih Grada Varaždina te novim imenovanjima – rekao je
Lovro Lukavečki.
Najavio je da će dnevni red sadržavati 44 točke
i kako očekuje konstruktivnu raspravu gradskih vijećnika.
Zamjenik gradonačelnika istaknuo je kako su se rasprave na
sjednicama Gradskog vijeća dosad vodile odmjereno i konstruktivno
i kako se uvijek pritom treba voditi briga o Gradu i građanima
Varaždina i Varaždinske županije:
– Političari nisu ovdje da se na javnom prostoru prepucavaju i
vrijeđaju kako smo imali prilike doživjeti na sjednicama
Županijske skupštine i bilo bi poželjno da se s takvom retorikom
prestane. Mi smo svi ovdje radi građana, a ne radi prepucavanja.
Vezano uz rebalans proračuna, rekao je kako se priljevi
povećavaju radi povećanog priljeva zbog poreza na dohodak.
– To povećanje smo i očekivali, ali također se povećavaju i
rashodi radi velikog broja poskupljenja usluga projektiranja i
izvođenja radova. Uskladit ćemo to rebalansom i povećati
proračun za 9 milijuna eura i ukupni primici bit će
na razini nešto većoj od 117 milijuna eura, dok će rashodi
biti na razini nešto većoj od 121 milijun eura – rekao je
zamjenik gradonačelnika Miroslav Marković.
Dodao je kako će se nakon prvih šest mjeseci moći točnije
izračunati koliko će iznositi prihodi od poreza na dohodak koji
su rasli u prva dva mjeseca u ovoj godini te je pojasnio koja su
povećanja po pojedinim odjelima gradske uprave.