Vijesti / Politika

politika u gradu

Runac zahvalio Markoviću na promociji: 'Užario nam se telefon od upita za uslugom Parkova'

Runac zahvalio Markoviću na promociji: 'Užario nam se telefon od upita za uslugom Parkova'
Zvonko Lončar/Varaždinski.hr

Naglasio je da predsjednik varaždinskog SDP-a ne razumije tržište.

Prošli tjedan na adrese građana s prebivalištem u Varaždinu došli su računi za plaćanje grobne naknade, a uz njih dobili su i letak zahvale Alena Runca, direktora Parkova i kandidata HDZ-a za gradonačelnika Varaždina.

Takav potez osudili su varaždinski SDP-ovci i platforma Budimo grad. Iz SDP-a su poručili da je 'kampanja tek počela, a da je Runac već pokazao da ne preza ni od čega kako bi se dokopao položaja gradonačelnika' te su rekli da 'ovakav morbidni potez zaslužuje svaku osudu'.

Vezana vijest:

Alen Runac, Miroslav Marković, Dubravka Novak reakcija na prozivke Runac o spornom letku: 'Cilj je bio transparentno navesti u što smo ulagali novac i u što planiramo ulagati'

Priopćenje SDP-a tad je potpisao kandidat za zamjenika gradonačelnika Miroslav Marković.

U međuvremenu, Budimo grad dobio je odgovor od GONG-a koji je poručio da je 'riječ o neprihvatljivom ponašanju i zloupotrebi javnih resursa u kampanji'.

Sada se oglasio i sam HDZ-ov kandidat za gradonačelnika koji je priopćenje naslovio 'Javna zahvala Miroslavu Markoviću, predsjedniku SDP-a Grada Varaždina'. 

- Ovim putem želio bih uputiti javnu zahvalu predsjedniku SDP-a Grada Varaždina g. Miroslavu Markoviću na besplatnoj promociji koju je priskrbio gradskoj tvrtki Parkovi d.d. kojoj sam na čelu. Zahvaljujući njegovim sitnim politikantskim optužbama, između ostaloga da trošimo 'javni novac' za moju kampanju – što dakako nije istina, o Parkovima su ovih dana pisali svi lokalni i gotovo svi nacionalni mediji - istaknuo je Runac i nastavio. 

- Rezultat je to sam po sebi u promidžbenom smislu, međutim krajnji rezultat Markovićeve 'omaške' neusporedivo nadmašuje budžet koji smo inače namijenili za kampanju letaka kojima je bio cilj transparentno izvijestiti o realizacijama Parkova, izvršenim i planskim. Naime, za budžet od otprilike 3.000,00 kuna plus PDV, posljednjih dana nam se užario telefon od upita za ponudom usluga koje Parkovi i inače nude na tržištu - napomeno je. 

Naglasio je da Marković ne razumije tržište. 

- I to je ono što gospodin predsjednik gradskog SDP-a ne razumije: TRŽIŠTE. Parkovi nisu uobičajena komunalna tvrtka, nego tvrtka koja se bavi kreativnom hortikulturom i koja 50 posto svojih prihoda ostvaruje na tržištu. Neke od naših referenci su Grand Park hotel Rovinj, Adris, Maistra, nova poslovna zgrada INFO BIP-a, ACI Marina Split i brojni drugi. Da bi bila uspješna na tržištu, mora ulagati u reklamu. Ako ulaže u reklamu i uspješna je na tržištu, rastu joj prihodi i primanja zaposlenika, itd. No, kako to objasniti g. Miroslavu Markoviću, čovjeku kojemu je za sve prva asocijacija – JAVNI NOVAC? Ne može to biti slučajno, zar ne?  - naveo je u priopćenju Alen Runac. 

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video