Druga po redu sjednica Gradskog vijeća Grada Ludbrega u mjesecu prosincu održana je jučer. Većinom glasova izglasan je rebalans proračuna za 2017. godinu koji iznosi 33.802.060,00 kn.
Također je prihvaćena Odluka o prijenosu osnivačkih prava nad Osnovnom školom Ludbreg sa sjedištem u Ludbregu.
S obzirom da osnivač osnovne škole može biti i jedinica lokalne samouprave Gradsko vijeće je glasovima koalicije SDP-HSS-HSU ovom odlukom započelo proces prenošenja osnivačkih prava sa sadašnjeg osnivača Varaždinske županije na Grad Ludbreg koji bi vodio brigu o osnovnoškolskom obrazovanju na svom području.
Jednoglasno je od strane prisutnih vijećnika prihvaćena Odluka o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada.
Odlukom se propisuje način pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada te odvojenog prikupljanja otpadnog papira, metala, stakla, plastike, tekstila, problematičnog otpada i krupnog (glomaznog) otpada kao i način gospodarenja komunalnim otpadom u vezi s ovom javnom uslugom, adresa reciklažnog dvorišta, način i uvjeti određivanja i obračuna naknade za gradnju građevina za gospodarenje komunalnim otpadom na području Grada Ludbrega.
Cilj je uspostava javnog, kvalitetnog, postojanog i ekonomski učinkovitog sustava sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Ludbrega, u skladu s načelima održivog razvoja, zaštite okoliša, gospodarenja otpadom i zaštitom javnog interesa.
Ova je odluka temelj za donošenje novog cjenika za zbrinjavanje otpada komunalnog društva Lukom koji će stupiti na snagu s 1. veljače 2018. godine i neće se značajnije mijenjati za korisnike.