PUNO PREKASNO Čehok o rotoru u Filićevoj: ‘Radovi bi mogli početi s rujnom’

Natječaj za izgradnju rotora na križanju Filićeve i Krležine je ‘vani’, radovi bi mogli početi prvoga rujna.

Najavio je to gradonačelnik Ivan Čehok na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća, a odmah i dodao kako bi on volio da su radovi počeli već tijekom ljeta, kada je manje građana u gradu, ali okolnosti nisu dozvoljavale.

Crna je to točka, jedna od najcrnjih prometnih točaka na području Varaždina. Gotovo ne prođe tjedan, a da na tome mjestu ne dođe do prometne nesreće, a posljednja i vrlo neugodna dogodila se u srijedu, 1. kolovoza.

Jedno od vozila tada se i prevrnulo i jedna osoba zatražila je liječničku pomoć. Prizor zaista nije bio lijep, srećom da nitko nije izgubio život.

> Opet sudar na križanju Krležine i Filićeve, jedno vozilo na krovu

Oglasio se jučer i vlasnik kafića Envy, koji već 12 godina iz dana u dan svjedoči što se događa na tome mjestu.

> Vlasnik kafića uz ‘crno raskrižje’: ‘Gledam ovo 12 godina, trebamo uspornike!’

Rekao je vlasnik kafića nešto o ponašanju vozača u prometu, ali i o nužnosti hitnog postavljanja uspornika. No pitanje je koliko je to sada smisleno kada u manje od mjesec dana trebaju započeti radovi.

Geneza problema

Zanimljivo je kako je nastala ta ‘crna točka’. Naime, nekada veliki prometni problem bilo je raskrižje Krležine i Zrinskih i Frankopana.

Glavna prometnica pružala se pod pravim kutem, odnosno Krležina iz pravca VI. osnovne škole i Zrinskih i Frankopana iz pravca juga bile su sporedne ceste. Izaći na glavnu bila je prava umjetnost.

Kružni tok riješio je taj problem i povećao protočnost. No 50 metara dalje napravljen je novi prometni problem.

Građani odmah upozoravali

Naime, do tada je prometnica s prednošću prolaska na tome drugome raskrižju bila Filićeva, po novome je to postala Krležina. No zbog prevelikog broja smjerova i prometnih traka preći Filićevom preko Krležine postala je za vozače prava uzbudljiva avantura.

Bilo je onih, laika, običnih građanina, ali zdravog razuma, koji su odmah tada upozoravali da je napravljen novi prometni problem. No struka nije reagirala.

Struka malo ne, malo da

Štoviše, na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća gradonačelnik Čehok iznio je zanimljiv detalj.

– Mi smo taj mali rotor Filićeva-Krležina mislili graditi kada se gradio i ovaj 50 metara istočno. Tada su stručnjaci rekli da ne mogu biti dva rotora na tako malo prostora. Jer bu se valjda ljudima zvrtelo v glavi kad se budu dvaput vozili – u šali je prokomentirao.

Tada je, dakle, struka rekla ne, a danas struka kaže da. Jer se statistike ipak nisu mogle ignorirati.

Izgubljene godine

Da cijela stvar bude paradoksalnija, točno prije dvije godine objavili smo, temeljem informacija dobivenih iz Grada Varaždina, članak pod naslovom ‘Prvi sljedeći varaždinski rotor bit će izgrađen na raskrižju Krležine i Filićeve’.

> (31.7.2015.) Prvi sljedeći varaždinski rotor bit će izgrađen na raskrižju Krležine i Filićeve

Bilo je to 31. srpnja 2015., dakle prije točno dvije godine. Evo što su tada najavili iz Grada:

– Želja je da radovi počnu ove godine, ali s obzirom na činjenicu da je u tijeku izrada projektne dokumentacije, a nakon toga je potrebno ishoditi potrebne dozvole za gradnju, realno je očekivati da radovi započnu tijekom 2016. godine.

Nisu počeli 2016. godine. Počet će, nadamo se, pred jesen 2017. godine.

Natječaj i za Optujsku

Osim toga, kako je najavio gradonačelnik Čehok, uskoro bi trebao biti raspisan i natječaj za izgradnju rotora na križanju Optujske i Bombellesove.

Bilo je tada riječi i o rotoru na križanju Međimurske i Koprivničke, u posljednje vrijeme prilično aktualnoj problematičnoj točki.

Čehok je bio rekao kako on kao nestručnjak i građanin misli da bi se tamo mogao graditi rotor, ali da struka kaže ne.

Predložit će i Međimursku

– Smatraju da je to preveliko raskrižje s previše smjerova i da bi to dovelo do efekta kakav je danas u Zagrebu prije Arene – prenio je stav struke gradonačelnik.

Ipak, najavio je da će navodno u listopadu biti raspisan novi MUP-ov natječaj za sigurnost cestovnog prometa i da će Grad Varaždin predložiti upravo to raskrižje.

– Hoće li proći, to nisam siguran – rekao je Čehok.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije