KUĆANSKA RAMPA Čehok najavio: ‘Izvući ćemo projekt podvožnjaka iz naftalina’

O otcijepljenosti istočnog dijela Varaždina, onoga iza kućanske rampe, od ostatka grada raspravljalo se ponovno, kao i nebrojeno puta dosad, na sjednici Gradskoga vijeća održanoj 18. srpnja.

Vječiti problem čiji počeci sežu previše godina unazad do dana današnjeg nije adekvatno riješen. Gradonačelnik Ivan Čehok ostavio ga je neriješenim 2011. godine, kada je odlazio iz Gradske vijećnice. Problem nije ništa manji ni 2017. godine, sada kada se ponovno vratio na čelno mjesto u Gradu.

Bivša gradska vlast na čelu s Goranom Habušem tek je djelomično pokušala ublažiti taj problem postavljanjem semafora. No pravo rješenje i dalje čeka svoju realizaciju.

‘Puna usta kućanske rampe’

To je pitanje postavio SDP-ov Bruno Ister, podsjetivši da su u predizbornoj kampanji svim kandidatima bila ‘puna usta kućanske rampe’.

– Znam da su bila izrađena i idejna rješenja, znam i da su postojali određeni problemi s Hrvatskim željeznicama. I tu se stalo. No mislim da se tu ne smije stati. Postoje dva rješenja, podvožnjak i nadvožnjak. Moramo se odlučiti za jednog od njih i napraviti prvi korak – pozvao je Ister izvršnu vlast da reagira.

Još jedan kolosijek?

Iznio je također da navodno HŽ namjerava na tome mjestu graditi još jedan pružni kolosijek. Pozvao je stoga da se zaobiđu razgovori s HŽ-om te da se napravi veliki nadvožnjak prema jednom od idejnih rješenja.

Taj nadvožnjak išao bi od raskrižja Zagrebačke i Supilove sve do Ulice Vilka Novaka kod trgovine Velpro.

Cijena? Prava sitnica

– Cijena je oko 50 milijuna kuna. To su veliki novci, ali može se realizirati povezivanjem s fondovima, sufinanciranjem države, HŽ-a i slično – iznio je Ister.

Gradonačelnik Ivan Čehok je, odgovarajući na pitanje, rekao da misli da je cijena nadvožnjaka prilično veća od cijene podvožnjaka na tome mjestu.

Za nadvožnjak treba petlja

– Jer u Supilovoj nemate priključak na nadvožnjak kad idete od željezničkog kolodvora, zato treba izgraditi petlju. A ona je navodno jako skupa – rekao je Čehok i dodao:

– Postoji jedno rješenje i mi smo zatražili da se izvuče iz naftalina. Možda bi ono pokazalo da bi se moglo napraviti jednostavnije rješenje potkopavanjem pružnog prijelaza i da se barem u jednom smjeru napravi prolaz, ako ne već u oba – rekao je Čehok.

Pothodnik u Miškininoj

Osvrnuo se i na prometno rješenje vezano uz pothodnik u Miškininoj ulici.

– Probubljivanje tog pothodnika trebalo bi biti napravljeno u sklopu osiguravanja infrastrukture za novi studentski dom, što je dužnost Grada – najavio je gradonačelnik.

Suradnja s Europskom bankom

Odmah je vijećnike izvijestio i da su zamjenik gradonačelnika Zlatan Avar i on primili predstavnike Europske banke.

– Od njih smo zatražili da nam daju svoje prijedloge. Oni imaju mogućnost financiranja većih infrastrukturnih cestovnih projekata te pomažu kod prijavljivanja na europske fondove. U sklopu toga oni bi obavili i konzultantski dio posla za oko 350.000 eura, za cjelokupan promet u Varaždinu – pojasnio je Čehok.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije