107 MILIJUNA KUNA Ovo su svi projekti i programi koji će ostati ‘na suhom’

Ukupno 107 milijuna kuna projekata i programa neće biti realizirano ili je upitna njihova realizacija nakon što Gradsko vijeće Grada Varaždina nije prihvatilo prijedlog proračuna za 2017. godinu te je nakon toga izglasalo mjeru privremenog financiranja.

Više o tome čitajte u posebnom članku, a u nastavku donosimo cjelovit pregled svih stavki koje su u Gradu pripremili i iz kojih bi se trebalo koje će sve stavke pričekati neka druga vremena, koja nas očekuju tek na ljeto.

> ‘Zbog pada proračuna neće biti odrađeni programi u vrijednosti od 107 mil. kuna’

> Rojnik: ‘Oko Baroknih večeri moglo bi biti problema, upitno 25% projekata’

> Malenica: U proračunu je niz malih važnih ‘pizdarija’, ali netko to ne razumije

Upravni odjel za društvene djelatnosti projekti za 2017. godinu

Predškolski odgoj:

  1. Izgradnja vrtića u Hrašćici i Kućanu (mjera 7) – 8.800.000,00 kuna

Programi u osnovnim školama iznad standarda:

  1. Program rada s darovitim učenicima (poticanje i podrška kreativnosti darovitih učenika OŠ): 247.000,00 kuna
  2. Održavanje objekata osnovnih škola (tekuće i investicijsko održavanje): 485.000,00 kuna
  3. Dogradnja i adaptacija VI OŠ Varaždin: 8.923.670,00 kuna
  4. Rekonstrukcija elektroinstalacija V OŠ: 1.530.000,00 kuna

Unapređenje obrazovanja:

  1. Varaždin-Grad prijatelj djece (sufinanciranje kupnje školskih udžbenika za djecu OŠ): 1.590.000,00 kuna
  2. Potpore visokom školstvu: 20.000,00 kuna
  3. Sufinanciranje programa udruga u području odgoja i obrazovanja: 40.000,00 kuna

Socijalna skrb:

  1. Pomoć umirovljenicima (“božićnica” i “uskrsnica”): 1.015.000,00 kuna
  2. Ostali programi socijalne skrbi (jednokratne potpore udrugama i ustanovama): 80.000,00 kuna
  3. Aktivnost za pomoć socijalno ugroženoj djeci (ljetovanje i škola u prirodi, božićni pokloni socijalno ugroženoj djeci): 170.000,00 kuna
  4. Prevencija, rano otkrivanje, liječenje i rehabilitacija (program prevencije ovisnosti HZJZ): 40.000,00 kuna
  5. Potpora aktivnostima i programima udruga (sufinanciranje programa i aktivnosti za starije osobe, branitelje, osobe s invaliditetom…): 540.000,00 kuna
  6. Oprema za odmaralište Rab: 85.000,00 kuna
  7. Donacije zdravstvenim ustanovama: 37.000,00 kuna

Sufinanciranje javnih potreba u sportu:

  1. Projekti energetske učinkovitosti sportskih objekata: 236.440,00 kuna
  2. Provedba postupaka energetskog certificiranja sportskih građevina: 120.000,00 kuna
  3. Europsko rukometno prvenstvu 2018: 937.500,00 kuna
  4. Adaptacija sportskih objekata u prigradskim naseljima 4x (mjera 7): 2.080.000,00 kn
  5. Zajednica sportskih udruga u prvih 6 mjeseci umjesto 4.300.000,00 kuna iznos: 3.000.000,00 kn

Gradski bazeni Varaždin:

  1. Otplata kredita za uređenje teretane i popratnih prostora: 266.100,00 kuna

Sufinanciranje ustanova, udruga i programa u kulturi:

  1. Sufinanciranje programa udruga i KUD-ova u kulturi: 210.000,00 kuna
  2. Sufinanciranje glazbenih programa: 200.000,00 kuna
  3. Sufinanciranje likovnih programa: 20.000,00 kuna
  4. Sufinanciranje književno izdavačke djelatnosti: 63.000,00 kuna
  5. Sufinanciranje kulturno turističkih manifestacija: 200.000,00 kuna
  6. Sufinanciranje audiovizualne djelatnosti: 120.000,00 kuna

Gradska knjižnica Metel Ožegović:

  1. Sufinanciranje dokumentacije za izgradnju nove zgrade Gradske knjižnice: 650.000,00 kuna

Koncertni ured Varaždin:

  1. Upitno održavanje: Varaždinskih baroknih večeri, projekta Turneja tri Grgura, Ljeta u Varaždinu, projekta obnavljanja varaždinske jazz scene: 770.000,00 kuna

Gradski muzej Varaždin:

  1. Upitno održavanje planiranih programa: Otkup muzejske građe za fundus GMV-a, MIŠ (Muzej i škola), Žitnica, EU projekt DETOX i mnogih drugih: 370.000,00 kuna

Galerijski centar Varaždin:

  1. Ministarstvo kulture odobrilo sufinanciranje 3 projekta koji se neće moći realizirati bez donošenja proračuna: 80.500,00 kuna

Hrvatsko narodno kazalište:

  1. Financiranje programske djelatnosti: 100.000,00 kuna

Upravni odjel za gospodarstvo, turizam i međunarodnu suradnju projekti za 2017. godinu

  1. Gospodarsko-turističke manifestacije – raspisati natječaj kojim bi se moglo sufinancirati razne manifestacije, u 2016. godini bilo ih je 15 – planirani iznos za 2017. je 682.000,00 kuna
  2. Poduzetnički fond – natječaj za bespovratne potpore poduzetnicima i obrtnicima – iznos od 400.000,00 kuna
  3. Subvencije nastupa na Špancirfestu i Adventu za poduzetnike i obrtnike s područja Grada Varaždina – iznos od 125.000,00 kuna
  4. Javni radovi – neće biti raspisan natječaj za zapošljavanje radnika po toj politici zapošljavanja – 240.000,00 kuna
  5. Poticanje investiranja u gospodarske zone – 85.000,00 kuna
  6. Advent – 400.000,00 kuna
  7. Špancirfest – 700.000,00 kuna
  8. Gourmet – 100.00,00 kuna
  9. Ljeto u Varaždinu – 100.000,00 kuna
  10. Poticanje energetske učinkovitosti u kućanstvima – neće biti sredstava za sufinanciranje projekata energetske učinkovitosti u višestambenim zgradama i obiteljskim kućanstvima – 450.000,00 kuna
  11. Neće se održati 7. sajam Obnovljivih izvora energije CRO EEE – 200.000,00 kuna

Upravni odjel za komunalni sustav i urbanizam projekti za 2017. godinu

Održavanje cesta, nogostupa i biciklističkih staza:

  1. Uređenje ulica Kardinala Kuharića i Hrvatskih branitelja u Hrašćici – 1.000.000,00 kuna
  2. Uređenje ulice Kralja Petra Krešimira IV (od raskrižja sa Ulicom J. Merlića do pothodnika) – 1.000.000,00 kuna
  3. Sanacija nadvožnjaka u Gospodarskoj ulici (I faza) – 1.000.000,00 kuna
  4. Uređenje autobusnog stajališta kod bolnice u Ulici Braće Radić – 150.000,00 kuna
  5. Uređenje biciklističke staze u Gospodarskoj ulici i dijelu Varaždinske ulice u Kućanu Gornjem (od MIV-a do raskrižja Varaždinske ulice u Kućanu Gornjem sa Marofskom ulicom) – 500.000,00 kuna
  6. Uređenje nogostupa u Ulici M.P. Miškine (od raskrižja sa Kukuljevićevom ulicom do raskrižja sa Ulicom J. Merlića) – 150.000,00 kuna
  7. Uređenje nogostupa u Dravskoj poljani (od raskrižja sa Kumičićevom ulicom do raskrižja sa Ulicom A. Harambašića) – 250.000,00 kuna

Otkupnekretnina:

Otkup zemljišta:

  1. Za ulicu od Optujske do Hallerove
  2. Za pješačku stazu od Zavojne do Vatrogasne
  3. Za produžetak Sajmišne ulice

– UKUPNO: 4.500.000,00 kuna

Prenamjena poljoprivrednog zemljišta:

  1. Za zemljište u zoni malog poduzetništva u Jalkovcu – 10.000,00 kuna

Izgradnja nerazvrstanih cesta:

  1. Otvaranje nove ul. u Brezju – produžetak Sajmišne ul. s odvojcima (južno od Miškulinove) za ulicu od Optujske do Hallerove – projekti 200.000,00 kuna
  2. Rekonstrukcija raskrižja ulica M.Krleže i K.Filića – rotor 1.840.000,00 kuna
  3. Izgradnja nove ulice sa rekonstrukcijom raskrižja – spoj Optujske i Hallerove ul. (I i II faza) – rotor u Optujskoj ulici (kod TP Branka) 2.800.000,00 kuna
  4. Rekonstrukcija pothodnika u ul. Pavleka Miškine – u podvožnjak (izrada idejnog projekta) – 87.000,00 kuna
  5. Izgradnja pješačko-biciklističke staze – od Zavojne ul. do odvojka Kurelčeve ul. (izrada glavnog projekta) – 87.000,00 kuna
  6. Izgradnja novih ulica u Kućan Marofu – sa spojem na Savicu – 717.000,00 kuna

Izgradnja javne rasvjete:

  1. Izgradnja javne rasvjete u produžetku Vukovarske ulice (šetnica Dravska park-šuma) – 365.000,00 kuna
  2. Izgradnja javne rasvjete – raskrižje Ulice M. Krleže – Ulice K. Filića – rotor 255.000,00 kuna
  3. Rekonstrukcija javne rasvjete gradske JEZGRE i vanjskih MO – energetska učinkovitost – 160.000,00 kuna
  4. Izgradnja javne rasvjete nove ulice sa rekonstrukcijom raskrižja – spoj Optujske i Hallerove ul. (I. i II. faza) – rotor u Optujskoj ulici (kod TP Branka) – 385.000,00 kuna
  5. Izgradnja javne rasvjete – Stari grad – 945.000,00 kuna

Izgradnja zelenih površina:

Dječja igrališta:

  1. Izrada projektne dokumentacije za dječja igrališta 20.000,00 kuna
  2. Opremanje dječjih igrališta 20.000,00 kuna

Uređenje dravske park šume projekt:

  1. “Živjeti Z Dravo-M” 2.800.000,00 kuna

Izgradnja javnih površina:

  1. Uređenje parka i prostora u Križanićevoj – ugovoreno je projektiranje, a koje bi između ostalog trebalo pružiti i podatak o visini potrebnih sredstava, nakon adaptacije zadnje zgrade za potrebe Sveučilišta Sjever.

Program komunalnog otpremanja građevinskog zemljišta:

Istočni dio zone Brezje

  1. Izgradnja servisne ceste istočno od istočne obilaznice 5.517.000,00 kuna
  2. Izgradnja javne rasvjete servisne ceste 420.000,00 kuna

Investicijsko održavanje poslovnih prostora:

  1. Investicijsko održavanje poslovnih prostora sa korisnicima i povrat ulaganja (aerodrom i poslovni prostori) – 900.000,00 kuna
  2. Investicijsko održavanje zgrada i prostorija gradske uprave – 75.000,00 kuna
  3. Sanacija i zamjena vanjske stolarije na gradskoj vijećnici, faza I – 350.000,00 kuna
  4. Sufinanciranje sanacije i obnove pročelja i krovova građevina na području Grada Varaždina – 400.000,00 kuna
  5. Financiranje sanacije i obnove pročelja i krovova sakralnih građevina u povijesnoj jezgri Grada – 200.000,00 kuna
  6. Rekonstrukcija i adaptacija objekta kino “Dom” – 310.000,00 kuna
  7. Adaptacija i uređenje dječjih vrtića – 1.800.000,00 kuna

Sređivanje zemljišnih knjiga:

  1. Sređivanje zemljišnih knjiga – 75.000,00 kuna
  2. Troškovi za rad povjerenstva – 176.000,00 kuna
  3. Uredski materijal – 20.000,00 kuna
  4. Geodetske usluge – 100.000,00 kuna
  1. Izrada i implementacija GIS-a – 85.000,00 kuna
  1. Podmirivanje obaveza između Grada i JUGS-a – 9.476.000,00 kuna

– Regulacija obveza JUGSa koje proizlaze iz investicije gradnje stanova po programu POS (obaveze prema RH, izvođačima radova, Prvoj stambenoj štedionici d.d. Zagreb i Addiko banci d.d. Zagreb)

– Realizacija nastavka gradnje stambeno-poslovne građevine A” u Varaždinu, Ulica grada Koblenza i završetka izgradnje građevina A7-A9 u Rajčulu, Hrašćica, Ulica Vjekoslava Cerovečkog

– Moguća blokada JUGSa!

Upravni odjel za poslove gradonačelnika Grada Varaždina projekti za 2017. godinu

  1. U svrhu mirnog rješenja odnosa između Grada i TD Igrec šport d.o.o. vezano za isplatu naknade za izvršena ulaganja u izgradnju balona s teniskim terenima u Zagrebačkoj ulici u Varaždinu, postignut je konsenzus da se izvrši novo vještačenje po ovlaštenom sudskom vještaku na Građevinskom fakultetu (cijena vještačenja cca 15.000,00 kn);
  2. Prodaja zemljišta oznake čk.br. 10312/6 k.o. Varaždin, C.I.O.S.-u d.o.o. (31.581m2 x 17,89 E/m2 = 4.237.380,67 kn);
  3. Kupnja rekonstruirane povijesne kuće u Varaždinu, Franjevački trg 2-4 i Trg kralja Tomislava 5 (Varteksove robne kuće) za potrebe Gradskog muzeja Varaždin – 11.309.375,61 kn;
  4. Stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa – 25 mladih ljudi s burze u Grad Varaždin – 230.000,00 kn.

Upravni odjel za poslove gradskog vijeća, mjesnu samoupravu i opće poslove projekti za 2017. godinu

  1. Funkcioniranje Centra za mlade – sredstva u iznosu od 12.000,00 kuna bila su predviđena za udrugu-voditelja Centra za mlade koja će se dodijeliti za program odabran na temelju natječaja/javnog poziva; za tekuće i investicijsko održavanje objekta Centra za mlade, održavanje postrojenja i opreme, računalne opreme te za ostale usluge tekućeg i investicijskog održavanja bio je planiran iznos od 50.000,00 kuna; za režijske troškove bio je planiran ukupni iznos od 30.200,00 kuna – UKUPNO: 92.200,00 kuna;
  2. Program i aktivnosti za mlade – programi udruga za mlade na temelju natječaja – poticanje aktivnosti i razvijanja društvene odgovornosti mladih u dobi do tridesete godine života – 10.000,00 kuna;
  3. Javno vatrogastvo – Nabava vatrogasnih vozila (nabava novih “teških” vozila sukladno prijedlogu obnove voznog parka JVP: autoljestva Iveco MAGIRUS M 32L-AS: 5.833.750,00 kn; navalno vozilo Rosenbauer AT NEW MB ATEGO 4×4 s opremom: 4.750.000,00 kn; podvozje Unimog U 500 sa navlakačem za Roll kontejnere, ralica, zamjena za 5 vozila: 4.176.875,00 kn; dizalica HIAB X-HIDUO 158 B-2 na vozilu MAN (navalno): 355.443,00 kn) – UKUPNO: 15.200.000,00 kuna;
  4. Javno vatrogastvo – Vatrogasna oprema i zaštitna odijela (Čamac za spašavanje: 80.000,00 kn; Hidraulične škare za tehničke intervencije: 35.000,00 kn; Zračni jastuk za spašavanje s visina: 115.000,00 kn; Oprema za dekontaminaciju: 80.000,00 kn; Platforma za spašavanje iz voda: 30.000,00 kn; Suha ronilačka odijela: 20.000,00 kn; Šator (brzo postavljanje – zrak ): 90.000,00 kn) – UKUPNO: 450.000,00 kuna.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije