Varaždinski gradonačelnik osvrnuo se na prve dvije točke dnevnog reda 'Prijedlog odluke o komunalnoj naknadi' i 'Prijedlog odluke o komunalnom doprinosu' te najavio nove cijene i način odvoza otpada, ako Gradsko vijeće sutra donese takvu odluku.
Danas je u varaždinskoj Gradskoj vijećnici održana konferencija
za novinare na kojoj su gradonačelnik Ivan
Čehok, predsjednik Gradskog vijeća Damir
Habijan i dogradonačelnica Sandra
Malenica najavili 16. sjednicu Gradskog vijeća koja će
se održati u četvrtak, 31. siječnja.
Varaždinski gradonačelnik osvrnuo se na prve dvije točke dnevnog
reda ‘Prijedlog odluke o komunalnoj naknadi’ i ‘Prijedlog odluke
o komunalnom doprinosu’ te najavio nove cijene i način odvoza
otpada, ako Gradsko vijeće sutra donese takvu odluku.
– Računi će biti niži s odlukama koje će donijeti Gradsko vijeće.
Smanjit ćemo broj odvoza u višim stambenim zgradama i kućama što
znači da će sada kuće, odnosno individualna kućanstva koja imaju
svoj biokomposter plaćati 56 kuna, individualna kućanstva koja
koriste uslugu vođenja biootpada imat će cijenu od oko 75 kuna, a
više stambene zgrade koje koriste uslugu odvoza biootpada plaćat
će nekih 67 kuna – rekao je Čehok te nastavio:
– Uz to treba reći da sva individualna i kolektivna obiteljska,
samačka, umirovljenička domaćinstva imat će još 15 kuna
subvencije grada, što znači da će cijena u višim stambenim
zgradama moći pasti na 52 kune. To je najniža cijena od svih
gradova u Hrvatskoj, gdje smo pokazali socijalnu osjetljivost. To
je minimum minumuma odvoza. S ovim što će vijeće, nadam se,
donijeti, bit ćemo jeftiniji – istaknuo je Čehok.
Novi raspored odvoza otpada, ako ga Gradsko vijeće donese, može
se očekivati od 1. veljače.