Kako povezati cvijeće i hranu. Istražujući ljekovita i hranjiva svojstva naišli smo na jestivo cvijeće. Rodila se ideja da ispečemo torte kojima bismo proslavili rođendan našeg planeta, a fine slastice smo ukrasili jestivim cvijećem ( maćuhice, ljubičice, tratinčice). Osim odlične dekoracije učenici su se upoznali i s nekim jestivim cvjetićima za koje nisu znali da ih se može i jesti.
Modna inspiracija s cvijećem bila je sljedeća tema. Učiteljica likovne kulture imala je težak zadatak da od svih izrađenih cvjetnih instalacija izabere najbolje. Učenici su uistinu pokazali svu svoju kreativnost i od latica i listova tulipana, orhideja, đurđica, jorgovana i ostalog cvijeća izradili prava mala umjetnička dijela.
Ugrožene životinje i potreba za njihovim očuvanjem povezale su geografiju, matematiku, biologiju i hrvatski jezik. Učenici su istraživali koje su to ugrožene životinje u Hrvatskoj i u svijetu. Pisali su kratke eseje i izrađivali plakate kako bismo osvijestili ostale učenike i njihove roditelje. Zabavne priče i činjenice o pojedinim ugroženim vrstama okupirali su pažnju učenicima na matematici. Kroz priče o ugroženih životinjama u Hrvatskoj trebali su primjerice izračunati koliko je potrebno dabrova da izgrade branu, ako znamo koliko im je potrebno da pregrizu deblo određene debljine ili koliko vremena je potrebno dobrom dupinu da prepliva udaljenost od Malog Lošinja do Dubrovnika ako znamo koliko brzo pliva i ako je ta udaljenost prikazana na karti u određenom mjerilu. Učenje kroz igru i atraktivniji pristup usvajanju gradiva polučili su veliko oduševljenje i zanimanje učenika.
Za naše najmlađe učenike priređena je posebna igra koja je zamišljena kao putovanje kroz Sunčev sustav. Učenici su bojali planete i bacanjem kockica trebali proći udaljenost od Sunca do najdaljeg planeta Neptuna, a svako polje na koji su stali govorilo im je određene činjenice o planetima, Svemiru i zvijezdama. Učiteljica Snježana Martinez sa svojim je učenicima sadila ukrasno cvijeće i izrađivala planet Zemlju od kolaža.
Marljivi su bili i učenici 6. i 7. razreda na satu hrvatskoga jezika. Uz obilježavanje Dana planeta Zemlje izradili su prezentacije na temu Zagađivanja okoliša i Recikliranja otpada, a sudjelovali su na Strip-natječaju o ekološkoj osviještenosti pojedinca u našem društvu.