Putovanje smo nastavili tim vlakom te došli do OPG etno muzeja Stanka Trstenjaka. Gospodin Trstenjak nam je demonstrirao postupak dobivanja brašna od kukuruza, izrade tijesta za kruh i to od tri vrste brašna, način pranja rublja, način izrade domaćeg sapuna. Učenici su mogli pogledati cijelu etno kuću, prostorije, namještaj, slike, narodnu nošnju, alate za rad u polju i vrtu i sve što je gospodin Trstenjak godinama skupljao. Učenici su mogli degustirati pravu domaću jabučnu pitu, trešnje i popiti sok.
Nakon što smo pripremljeno tijesto stavili peći, oprostili smo se s našim domaćinom te se odvezli do Etnografske zbirke. Na veoma zanimljiv način, gledajući očima mlinara, upoznali smo se s buđenjem tog mlinara i njegovim odlaskom u mlin u ranim, još uvijek noćnim satima, gledajući film u 3d reprodukciji.
Nakon kratkog filma, učenici su mogli pristupiti interaktivnim učionicama te samostalno istraživati o tradiciji, mlinu, kako se u mlinu melje žito, načinu izrade kruha, oruđu za rad u polju, vrstama žitarica, glazbi i glazbalima, flori i fauni, vodi kao izvoru života i još o mnogo čemu.
Nakon razgledavanja Etnografske zbirke, učenici su se okrijepili krumpirićima i cedevitom. Uslijedilo je slobodno vrijeme za piknik, igru i druženje. Po povratku vlakom do autobusa, pokupili smo raženi kruh koji se pekao kod gospodina Trstenjaka, a njega ćemo degustirati sutra na užini u našoj školi. Sadržajno bogatu terensku nastavu priveli smo kraju u veseloj i vedroj atmosferi pjevajući pjesme.