16. svibnja 2019. voditelj marketinga tvrtke Hangar 18, Mario Pintar, održao je gostujuće predavanje u Sveučilišnom centru Koprivnica pod nazivom Dva najstarija gospodina interneta.
Predavanje je uvodnim pozdravom otvorio prorektor izv. prof. dr.
sc. Mario Tomiša rekavši Danas mi
je iznimno zadovoljstvo da nam će nam gostujuće predavanje
održati Mario Pintar iz tvrtke Hangar 18. Mario je voditelj
marketinga u tvrtki i malo će vam više sam o sebi reći kada krene
njegovo predavanje. Znamo se već dugi niz godina, zajedno smo
radili tako da jako dobro poznajem njega i njegov rad i to mi je
bila nit vodilja zašto sam ga pozvao da održi ovo predavanje. On
je ekspert u nekoliko područja, i weba i marketinga, a i danas
imamo ovu temu. – piše Pressedan.hr
Mario
Pintar je opisao svoje početke te je rekao kako je radio u
Podravci kao glavni odgovorni urednik web stranica
Podravke i kako je imao priliku raditi na možda
prvom newsletteru na prostorima bivše Jugoslavije.
Naglasio je da je Podravka u to vrijeme radila
na newsletteru što se pretvorilo u danas svima
poznatu Coolinariku. Tijekom svoje karijere, Mario
Pintar radio je na 150 web projekata, različitih
sadržaja za mnoge tvrtke. Također, predavač je na konferencijama
i seminarima.
Naveo je kako Hangar 18 ima četiri glavna područja
kojima se bavi – veleprodaja (Interspar, Ktc, Pevec), maloprodaja
(Megastore trgovine), NOA kao poseban brend i gaming odnosno HPC
računala. Trenutno u Hrvatskoj tvrtka ima 15 trgovina i
7 gaming arena, a prva gaming arena bila je otvorena u
Arena Centru u Zagrebu. Također, već treću godinu zaredom
sudjelovali su na MWC-u u Barceloni, najvećem svjetskom sajmu
mobilnih tehnologija.
Kako je djelomično tema predavanja bio digitalni marketing,
Pintar je rekao da ima veliku prednost ispred klasičnih načina
oglašavanja, spotova ili reklama. U digitalnom
marketingu moguće ja raditi promjene u hodu što s reklamama
nije slučaj. Moguće je zaustaviti kampanje po raznim društvenim
mrežama, promijeniti vizuale i boje te ju na taj način napraviti
pristupačnijom ili vizualno privlačnijom korisniku. Naveo je kako
danas više nije stvar prestiža imati web stranicu, već je to
potreba svakog poduzeća i tvrtke. Kako kaže: Prvi dojam koji
ostavlja vaša web stranica je najbitniji i zapamtite da otprilike
imate sedam sekundi za to. To znači da kad netko dođe kod vas na
web prvi put, otprilike u sedam sekundi on stvara dojam o webu i
o vama, odnosno o vašoj tvrtki. Web stranica nije vizitka, nije
brošura. Web stranica je živo biće kojeg treba graditi,
redizajnirati, to je mjesto preko kojega dolazite do nekakvih
kontakata, kupaca i korisnika.
Za kraj studentima je dao nekoliko savjeta studentima za
budućnost: učite cijeli život, stvarajte ideje – budite
kreativni jer vi to definitivno jeste, vi ste kreatori ideja (ni
jedna ideja, pitanje ili prijedlog nisu glupi) i budite uporni u
ostvarivanju svojih ideja/želja.