Ideja je zainteresirane i potencijalno darovite učenike uključiti u područje glazbe, likovnog stvaralaštva, matematičko-logičkih zadataka, biologije, astronomije i lega.
Na III. osnovnoj školi Varaždin počele su se provoditi radionice
za učenike 1. i 2. razreda u STEM području u sklopu izvannastavne
aktivnosti RaSTEMo za(jedno). Ideja je zainteresirane i
potencijalno darovite učenike uključiti u područje glazbe,
likovnog stvaralaštva, matematičko-logičkih zadataka, biologije,
astronomije i lega.
Tako će učenici zajedno s voditeljicama učiteljicom matematike
Marinom Drvar- Trtinjak i pedagoginjom Valentinom Habunek
Mrazović upoznati teme godišnjih doba, tangrama, kemijskih
reakcija, životinja, lego inženjerstva, sunčevog sustava,
ljudskog tijela, kristalizacije, alata, osjetila i još mnogo
drugih.
Voditeljice se aktivno usavršavaju u području rada sa darovitom
djecom, posebice u STEM području.
Učiteljica Marina Drvar- Trtinjak rekla nam je:
– Želimo kod učenika razvijati grafomotoriku, finu motoriku,
kritičko i analitičko mišljenje, koncentraciju, rješavanje 2D i
3D problema te verbalno- logičko mišljenje, a ujedno potaknuti
interes najmlađih za znanošću.
Uz to, pedagoginja Valentina Habunek Mrazović rekla nam je kako
će učenici učiti kako prepoznati osjećaje i kako ih izraziti,
kako komunicirati s drugima, učiti o međusobnim sličnostima i
razlikama te osvijestiti u čemu su dobri.
Učenici koji su izrazito dobri u nekim područjima, često imaju
teškoća u interakciji s drugima pa smo se ovdje uz teme iz STEM-a
usmjerile i na razvoj suradnje, empatije, samopouzdanja i
samopoštovanja kako bi učenici razvili pozitivan odnos s drugima,
a ujedno njegovali svoje jake strane.
Zbog toga je tu i naziv naših radionica RaSTEMo za(jedno) pri
čemu naglašavamo razvoj u području STEM-a, razvoj pojedinca, ali
i razvoj pojedinca u zajednici.