Nova studija Rutgersove poslovne škole procijenila je vole li majke više kćeri, a očevi sinove. Objavivši svoje zaključke u časopisu Journal of Consumer Psychology, Rutgers je utvrdio da roditelji naginju favorizirati dijete istog spola kao i oni, u jednom važnom aspektu. A to je novac.
Iako je 90 posto roditelja, koje je ispitivala Rutgersova profesorica marketinga Kristina Durante, tvrdilo da ne pokazuje veću naklonost prema jednom djetetu, u financijskim stvarima čini se da je bilo neke naklonosti u igri.
Prema rezultatima četiriju eksperimenata, provedenih u različitim kulturama, veća je vjerojatnost da će majke više ‘ulagati u kćeri’, baš kao i očevi u sinove.
U jednom testu sudionici su, koji su svi imali jedno muško i jedno žensko dijete, dobili novčanu obveznicu u iznosu od 25 američkih dolara. Rečeno im je da to ulože za jedno dijete. Većina majki je to napravila za svoje kćeri, a očevi za sinove.
Isto se pokazalo i kad se radilo o podjeli obiteljske imovine. Cjelokupno istraživanje trebalo bi biti objavljeno u siječnju 2018. godine. Durante je također sugerirala da bi se obiteljska pristranost mogla nastaviti i u uredskom okruženju, gdje se dobro poznati odnosi često ponavljaju.
‘Ako je žena odgovorna za odluke o unaprijeđenjima na radnom mjestu, ženski zaposlenici če vjerojatno imati veću korist. Obrnuto vrijedi i kod muškaraca. Ako ova spolna pristranost utječe na odluke koje se tiču dobrotvornog davanja, štednje za fakultet i politiku, onda to može imati duboke implikacije i to je nešto što potencijalno možemo ispraviti’, rekla je Durante, a prenosi Independent.