‘Nisam to ni znala, no bila sam u centru svijeta!’

Evo opet mene i mojih priča! U Varaždinu sam još samo mjesec dana i već sad znam da će mi nedostajati toliko stvari. No s druge strane, ponovo ću vidjeti svoje prijatelje i obitelj.

Četvrtak, 17. studenog

Danas sam fotografirala u Ludbregu i saznala da se zapravo nalazim u, kako kažu, ‘centru svijeta’! Imaju i ploču, postavljenu na trgu, na kojem piše koliko je Ludbreg udaljen od ostalih gradova!

Bilo mi je malo smiješno jer sam došla zato što je gradonačelnik Ludbrega najavio kako će se opet kandidirati za istu funkciju, a saznala sam da sam u centru svijeta!

Subota, 19. studenog

Guillaume i ja otišli smo u Istru. Putovanje smo započeli u Varaždinu, gdje je bilo stvarno vruće pa smo pomsili da ćemo se u Istri moći i okupati u moru. No kako smo se približavali odredištu, vrijeme je bilo sve gore i zbog obilne kiše ulice su izgledale kao rijeke.

Tako nam prvi dio izleta i nije bio baš nešto, kako zbog kiše, tako i zato jer smo kasno stigli.

Poslije smo otišli do trgovine i kupili neke stvari za večer, istarsko vino i tjesteninu s bučinim sjemenkama.

Moram zahvaliti i Alanu što nam je dopustio da boravimo u njegovoj kući.

Nedjelja, 20. studenog

Ovo je bio dug dan! Započeli smo jutarnju šetnju u Batigi i popili kavu na plaži Peroj. Nakon toga produžili smo u Bale, a tamo je uistinu prekrasno. Sljedeća destinacija bio je Rovinj, tamo je prekrasna katedrala u centru, a potom Poreč.

Na cesti između Rovinja i Poreča naišli smo na nešto što nismo očekivali. Riječ je o ‘fjordu’, tako da smo obvezatno stali i napravili nekoliko fotografija.

Na ručak smo otišli u Pazin i tamo smo vidjeli nevjerojatni zip line.

Uskom cestom došli smo do Huma, valjda najmanjeg grada na svijetu! Željeli smo otići i do Rijeke, ali bilo je već mračno i maglovito pa smo se vratili.

I, moram priznati, bio je to najgori mogući povratak. Kišilo je i bilo je maglovito pa na trenutke nije bilo moguće vidjeti ni automobil koji je bio ravno ispred nas! Ipak smo stigli sigurno i premoreno do te mjere da sam mislila kako ću spavati godinama.

Ponedjeljak, 21. studenog

Iskoristila sam sučano vrijeme i otišla do Drave. Fotografirala sam zapuštene bazene, bilo je sjajno provesti neko vrijeme vani, na vjetru i suncu.

Navečer sam otišla do Aquacityja, Hax me je odveo tamo, i bilo je jako mračno pa su zvijezde i mjesec ili posebno izraženi. Nisam mogla vjerovati da sam fotoaparat ostavila doma!

Srijeda, 23. studenog

Današnji zadatak bilo je fotografiranje predavanja od Domovinskom ratu koji je vojska organizrala za školarce. Kao i inače, bilo bi mi stvarno jako drago da sam razumjela o čemu se radi!

Predvečer sam bila na proslavi 30. godina Vanime, animacijskog studija iz Varaždina.

To je sve za sad! Nadam se da će vam se svidjeti fotografije kao što se meni sviđa putovanje Hrvatskom!

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest