Jedinstven i osebujan i kao glazbeni umjetnik i kao osoba, Massimo Savić, na glazbenoj sceni prisutan je već više od 30 godina. Tijekom bogate karijere, istraživao je različite glazbene i stilske izričaje, uvijek inzistirajući na kvaliteti i posebnosti.
Varteks je pokrenuvši liniju Di Caprio od samog početka uz svoj brend želio vezati iste karakteristike pa su u Massimu prepoznali idealno zaštitno lice.
Massimo je muškarac istančanog i profinjenog ukusa kojeg u odijevanju, baš kao i u glazbi, ne zadovoljava osrednjost. To je odlika i Di Caprio brenda. Svaki odjevni predmet mora biti ‘massimalno’ dotjeran. Pritom je jednako važna kvaliteta i vizualni dojam koji se postižu detaljima vidljivim izvana, ali i besprijekorna unutarnja obrada. – piše www.magazinvjencanja.hr
Za Massima se odjeća, osobito ona koju nosi na koncertnim nastupima, šije po mjeri, po modelima koji su kreirani samo za njega. Uspješnost tog koncepta suradnje, potvrđuju i brojna priznanja koja prima za svoj stil. Odijelo treba znati nositi, baš kao i detalje. Massimo to čini s lakoćom što je vidljivo i za vrijeme njegovih javnih nastupa, ali i na fotografijama koje se snimaju za Di Caprio kampanje. Te su fotografije svevremenske, baš kao i njegova glazba.
I u slobodno vrijeme, naš najbolji muški vokal, kao i njegova obitelj, biraju odjeću iz Di Caprio kolekcije i to je najveći pokazatelj kvalitete ove dugoročne suradnje između dva velika brenda. Massima kao glazbenog i Di Caprio by Varteks kao modnog brenda.
Odijela iz Di Caprio kolekcije Massimo će nositi i na svojem predstojećem koncertu s Zagrebačkim solistima u Varaždinskoj Areni ove subote 21. svibnja.