Mucca torbe predstavljaju novu kampanju za posljednju kolekciju s novom ambasadoricom Sementom Rajhard u glavnoj ulozi. Atraktivne fotografije svih modela snimljene su na ulicama Zagreba, a mlada pjevačica i glumica Sementa Rajhard velika je ljubiteljica ženskih torbi i modnih dodataka te se savršeno snašla u ulozi glavnog lice ove modne kampanje.
Brend Mucca, iza kojeg stoji bračni par Irena Mišić Fileš, koja je posvećena dizajnu i brine se o razvoju brenda i Goran Fileš, zadužen za vizualni identitet i marketing, nastao je prije pet godina iz velike ljubavi prema modi i modnim dodacima te želje za proizvodnjom vrhunskog modnog proizvoda u Hrvatskoj. Bračni par Fileš je inače iz Preloga. Kolekcija Mucca inspirirana je jednostavnošću i profinjenošću. Ova zbirka vrućih komada začinjena je ravnim linijama, izrađena od prirodne kože te s posebno dizajniranim privjeskom.
“Htjeli smo Mucca torbu uklopiti u svakodnevni modni izričaj i pokazati da se ova modna poslastica može kombinirati na sve načine. Svaka torba ručno je šivana s posebnom pažnjom. Profinjenost i skladnost linija Mucca torbi moj su osobni izričaj i prenosim ih na svaki model. Volim jednostavnost, bezvremenost i minimalizam u modnim komadima. Sve svoje želje utkala sam u svaki postojeći model, a s istim žarom nastavit ću stvarati i nove kreacije Mucca torbi”, opisala je Irena Mišić Fileš.
Radi se o visokokvalitetnim komadima kožnih torbi koje su izrađene od vrhunske, najfinije talijanske kože. Svaki detalj pomno je razrađen, a torbe se pakiraju u posebno dizajnirane Mucca kutije u kojima se krije i pokoje iznenađenje poput mirisne lavande koja razveseli buduće vlasnice.
Kolekcijom Mucca torbi dominiraju četiri imena: Mucca – unisex pismo torbe, Tašnica – chain purse, Big Mama – tote bag i Beguša koja je apsolutni must have ove sezone.
Kako je krenula modna priča vašeg brenda? Kako su se upravna pravnica i ekonomist našli u modnim vodama?
Kako to već biva da se suprotnosti privlače tako je i u ovoj priči nastao poslovni zaokret te je kao svoju ekstenziju odabrao još i modu. Iako je u stvarnom životu uistinu teško realizirati ovakve modne istupe, u jednoj fazi života uvijek se nađe i mjesto i vrijeme za naše snove, a tako je to krenulo i s Muccom. Nakon svojeg prvog predstavljenog modela koji je bio pismo forme, krenula sam stepenicu više i sve svoje želje polako sam predstavljala dizajnom već dobro nam poznath imena, a to su Big Mama, Tašnica i Beguša. Moj muž i ja divan smo tim i obožavam mu prepuštati sve one tehničke stvari koje su nama ženama mrske. – rekla je Irena za Fasion.hr
Zašto baš MUCCA? Postoji li posebna priča iza imena vaših torbi?
Brend Mucca nije nastao sasvim slučajno. Obzirom da našu kćerku od rođenja zovemo Muca bilo je sasvim prirodno da se i brend zove istim imenom, naravno dodali smo još samo jedno slovo c da zvuči svjetski.
Cijeli intervju pročitajte OVDJE.