DNEVNIK JEDNOG PARFUMERA

Mirisna zvjezdana prašina

Vlastiti parfem - više od trenda!

U prošloj sam se kolumni dotaknuto teme parfema koje su obožavale
iskonske filmske zvijezde, kao i nekih primjera koliko je parfem
prisutan u svijetu filma. Ponekad je upravo miris nositelj neke
priče, nekada ima sporednu ulogu, no činjenica je da njegova
uloga nikako nije zanemarena. Dapače, on je fini dodatak nekoj
priči, taj mali detalj koji čini razliku. Zahvaljujući mirisu
neke svari postaju jasnije ili se rasprše, baš poput mirisnog
oblaka. Ni jedna industrija nije imuna na parfeme. Teško je
objasniti tu nevjerojatnu moć mirisa. Samo jedna nota može
probuditi toliko toga, razigrati maštu, odvesti nas na neka
mjesta, vratiti u prošlost, izreći više toga nego ne znam koliko
riječi.

Zato više nije neobično da se sve više ljudi, ponajviše iz svijet
showbizza, odluči izraziti upravo kroz parfem. U svijetu je taj
trend prisutan već dulje vrijeme. Puno pjevača, glumaca, modela,
sportaša pa čak i umjetnika želi još nešto reći upravo kroz
mirise. Baš zato što mirisi to mogu samo na sebi svojstven način.

Okružena kako je sama rekla, predivnim ljudima kojima se divila
cijeli svoj život, dobila je inspiraciju za stvaranjem nečeg
novog i drukčijeg. I tako je nastao prvi ni manje ni više nego
crni parfem svjetske glazbene zvijeze Lady Gage.
Crni jer je to boja koja šalje određene poruke primjerice ‘ne
želim da sve vidite’ ili ‘u tome se osjećam sigurno’ izjavila je
Gaga kada je na tržište lansirala svoj miris. Željela je imati
svoj parfem koji će pratiti njenu osobnost. Pa je i birala note
koje će biti pomalo drske, ali s s druge strane koje ćete morati
staviti na sebe jer će biti izazovne. On je svojevrsna
nadogradnja umjetničke estetike koju izražava.

Iako ga već neko vrijeme nema na sportskim terenima, svjetski
nogometaš David Beckham, koliko u sportu, toliko
je poznat i u modnom svijetu. Još je prije više od destljeća
lansirao svoj prvi parfem. Tom je prilikom izjavio kako je želio
imati nešto svoje, a što nikada ne izlazi iz mode. Tada postaje
posve jasno zašto je odabrao upravo parfem. Njegov sadrži note
koje i inače preferira i sam nosi, palisandrovinu, papar, crveni
grejp, kožu. Uvijek sluša svoje instikte, pa je tako bilo i
prilikom kreiranja parfema.

I na našoj se domaćoj sceni već može naći lista onih koji su na
svoj popis must have dodataka stavili i vlastiti parfem. Možda je
najbolje da za primjer ostanemo u vlastitom dvorištu. Nedavno je
naša poznata vizažistica, poduzetnica Ana Ude
zajedno za svojim suprugom, poznatim gimnastičarom i olimpijcem
Filipom Udeom lansirala vlastitu kolekciju
parfema pod nazivom
Evita fragrances
. Time su postali
prvi par koji ima svoj brand parfema, a
koji je za njih izradila Hrvatska
Parfemska Kuća
.

Kolekcija ima dva ženska i dva muška parema. Ženski slatkasti
nosi simboličan naziv Blush odnosno rumenilo što
je posve razumljivo s obzirom na to da je upravo taj kozmetički
proizvod neizostavni Anin alat. BLUSH među
ostalim sadrži note kruške, cvijeta narače, gorkog badema,
vanilije, cendra, pačulija, kave. Drugi je Ana nazvala
GLOSS odnosno sjaj, a koji je više
večernji parfem. Ima u sebi prepoznatljivu bugarsku
ružu, jasmin, mošus, vetiver, mahunu tonke.

a115bfcd1d396f90bf3943d75b3b229e.jpg?v=2Kada
sam radio miris za Filipa, dogovorili smo se da on bude odraz
muškog samopouzdanja, alter ego, inspiriran ujedno svjetlom ali i
večernjom tamom. Pa smo za dan napravili parfem
SILVER, a naš je srebrni olimpijac poželio da u
sebi ima lavandu, metvicu, morske note, zelene note, ružmarin,
geranij, mošus, sandalovinu. Poput Ane i Filip ima noćni
parfem nazvan BLACK. Radi se o moćnom mirisu s
notama bergamota, kadulje, duhana, nerolija, kadulje, cedra,
mandarine.

Osim što je vrsni sportaš naš je nogometaš Dejan
Lovren
i uspješan poduzetnik koji prati trendove. Njegov
se brand Rock Filius već profilirao na
zahtjevnoj sportskoj i casual modnoj sceni, a osim toga njegov
luksuzni hotel samo je potvrda poduzetničkog duha srebrnog
reprezentativca. Najnoviji poslovni potez Dejana
Lovrena
je proširenje njegove modne ponude s dva nova
brenda.

17518cc3f65088b008843d6b23d06c2b.jpg?v=2

Nedavno je na svojim društvenim mrežama najavio da se radi o
donjem rublju i naravno parfemu! Dejan je
poželio formulu koja će sadržavati vetiver, drvenaste, zelene
note. U elegantnu je bočicu upakirao Vetiver
ROCK
koji će se naći na tržištu vrlo skoro.

213e611f041948e83d684d0b84a0894f.jpg?v=1Svi
nam ovi primjeri iznimnih i uspješnih ljudi govore kako takav
poslovni potez nije samo pomodarstvo. Parfem govori sve ono i
puno više od bilo kojeg drugog modnog izričaja.

Vaš parfumer, Tomislav Vrbanec

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije