ZNATE LI?

JESTE LI PRIMIJETILI? Evo zašto su naranče u crvenoj mrežici, a limuni uvijek u žutoj

Trgovci se sličnim trikovima služe i kad su u pitanju limuni i grejp, koji ćete najćešće vidjeti u žutoj i zelenoj mrežastoj vrećici, a nikad u crvenoj u kojoj bi dobili narančasti odsjaj i izgledali neprirodno

Jeste li primijetili da naranče, mandarine i limuni u trgovinama
nikada nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama već uvijek u
crvenim? Ako ste i mislili da je to samo slučajnost, nije –
već marketinški trik koji ide za tim da u crvenoj mrežici naranče
izgledaju rumenije, pa su nam i primamljivije i veća je
vjerojatnost da ćemo ih kupiti.

Trgovci se sličnim trikovima služe i kad su u pitanju limuni
i grejp, pa ćete ih najčešće vidjeti u žutoj i zelenoj
mrežastoj vrećici, a nikad u crvenoj u kojoj bi čudno izgledali
zbog narančastog odsjaja. 

Isto tako, nisu ni košarice u trgovinama sve veće bez
razloga.

Autor bestsellera “Kako su nam brendovi isprali mozak i učinili
nas ovisnima” Martin Lindstrom kaže da samo
zbog većih košarica kupci, nesvjesno naravno, kupuju za
čak 19 posto više, a sukladno takvoj logici ‘pametniji’
trgovci prema Lindstromu hladnjake s mlijekom stave na kraj
trgovine kako bi kupcima na putu prema onom što
kupuju svaki dan za oko ‘zapelo’ još nešto, što im inače
nije na popisu, piše 24sata.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije