Trgovci se sličnim trikovima služe i kad su u pitanju limuni i grejp, koji ćete najćešće vidjeti u žutoj i zelenoj mrežastoj vrećici, a nikad u crvenoj u kojoj bi dobili narančasti odsjaj i izgledali neprirodno
Jeste li primijetili da naranče, mandarine i limuni u trgovinama
nikada nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama već uvijek u
crvenim? Ako ste i mislili da je to samo slučajnost, nije –
već marketinški trik koji ide za tim da u crvenoj mrežici naranče
izgledaju rumenije, pa su nam i primamljivije i veća je
vjerojatnost da ćemo ih kupiti.
Trgovci se sličnim trikovima služe i kad su u pitanju limuni
i grejp, pa ćete ih najčešće vidjeti u žutoj i zelenoj
mrežastoj vrećici, a nikad u crvenoj u kojoj bi čudno izgledali
zbog narančastog odsjaja.
Isto tako, nisu ni košarice u trgovinama sve veće bez
razloga.
Autor bestsellera “Kako su nam brendovi isprali mozak i učinili
nas ovisnima” Martin Lindstrom kaže da samo
zbog većih košarica kupci, nesvjesno naravno, kupuju za
čak 19 posto više, a sukladno takvoj logici ‘pametniji’
trgovci prema Lindstromu hladnjake s mlijekom stave na kraj
trgovine kako bi kupcima na putu prema onom što
kupuju svaki dan za oko ‘zapelo’ još nešto, što im inače
nije na popisu, piše 24sata.