Na poslu bi trebali biti skromni i prizemljeni, a istovremeno zadržati svoj stav, a ako se stalno hvalite svojim postignućima, kolege će vam prije ili kasnije to zamjeriti.
Iako nitko ne voli biti izložen velikom pritisku, takve ‘napete’
situacije na poslu najbolje pokazuju koliko se na nekog možete
osloniti i koliko je profesionalan.
Za razliku od brzog djelovanja postoje i navike koje će nas,
kažu stručnjaci za bonton, na poslu prikazati kao
neprofesionalne, pa evo nekoliko primjera:
1. Donošenje osobnih problema na radno mjesto
Nikada nemojte donositi svoje osobne probleme na radno mjesto
jer, ne samo da će se kolege umoriti od stalnog slušanja o
njima već će po uredu početi i kružiti razne glasine koje
mogu utjecati na vaš položaj.
2. Kašnjenje
Točnost je osobina vrijedna divljenja, a nadređeni uvijek
radije vide da netko dolazi ranije da se pripremi nego one koje
uvijek redovito par minuta zakasne.
3. Arogancija
Na poslu bi trebali biti skromni i prizemljeni, a istovremeno
zadržati svoj stav. Ako se stalno hvalite svojim
postignućima, kolege će vam prije ili kasnije to zamjeriti.
4. Nesposobnost rada u timu
Svaka tvrtka želi ljude koji se mogu prilagoditi svakom
okruženju i učinkovito koordinirati s drugim ljudima; oni koji to
ne mogu smatraju se lošijim radnicima.
5. Neurednost
Ne samo da se ne cijene već su neurednost i aljkavost
pokazatelji neprofesionalnosti dok čist i dobro organiziran stol
ili ured mogu jasno pokazati da ste si zadali ciljeve
koje želite ispuniti, piše
Fakaza News.