ŠTO VI JEDETE?

Istraživanje otkrilo top deset jela koja će ljudi jesti na Uskrs: Neka bi vas mogla iznenaditi!

Bez obzira na preferencije obroka, hrana igra veliku ulogu, a 77 posto se slaže da dodaje radost u slavlje Uskrsa...

Riblja pita, pečena piletina i pizza među najboljim
su “nekonvencionalnim” izborima za uskrsni ručak, prema
istraživanju. Anketa u kojoj je sudjelovalo 2000 odraslih, koji
obilježavaju blagdan, pokazala je da, iako je pečenje još uvijek
na vrhu za većinu (51 posto), drugi izbori poput čobanca, odreska
i salate također su vrlo popularni, piše Express.

Sedam od deset onih koji slave Uskrs ove će godine uživati ​​u
nečem drugom osim janjećeg pečenja, a dvije trećine ni ne znaju
da se to smatra tradicijom. Naime, janjetina se obično jede za
proslavu Uskrsa, a kršćani su povijesno birali to meso u spomen
na Isusa. Također se pokazalo da su, iako će 67 posto njih
najvjerojatnije obilježiti prigodu obiteljskim ručkom, aktivnosti
kao što su odlazak u pub, kupovina ili filmski maraton također
visoko na dnevnom redu tijekom razdoblja praznika. Muškarci
također imaju dvostruko veću vjerojatnost da će uživati ​​u
sportskim događajima, teretani ili čak putovanju u inozemstvo
tijekom uskršnjih praznika nego žene.

To se događa unatoč tome što 77 posto njih tvrdi da se drže
tradicije kada slave praznike, prema istraživanju koje je naručio
Sainsbury’s. Od onih koji ipak jedu pečenje, 31 posto i
dalje jede tradicionalnu janjetinu, dok se četvrtina
odlučuje za piletinu, a govedina i puretina također su popularne
opcije. Mnogi svoju uskršnju pečenku podižu božićnim klasicima
kao što su nadjev (28 posto) i hrenovke u tijestu (16 posto),
iako je klasični pečeni krumpir (59 posto) na prvom
mjestu kao omiljeni prilog.

“Mnogi kupci razvijaju svoje uskršnje prehrambene tradicije i
traže nove načine da uživaju u praznicima. Dok većina dodaje svoj
stil klasičnim jelima, neki posve izmišljaju uskrsne norme i, kao
rezultat toga, pojavljuju se novi prehrambeni trendovi. Potrošači
mlađe generacije Z više su eksperimentalni nego
starije generacije, kombiniraju modernu i tradicionalnu
hranu kako bi stvorili jedinstvena i personalizirana iskustva s
hranom koja zadovoljavaju njihove ukuse i stvaraju im radost”,
rekla je dr. Amna Khan, stručnjakinja za ponašanje potrošača. Bez
obzira na preferencije obroka, hrana igra veliku ulogu, a 77
posto se slaže da dodaje radost u slavlje Uskrsa.

Sedam od deset njih barem su jednom bili domaćini
proslave za prijatelje i obitelj u prošlosti, ili to žele u
budućnosti, prema podacima OnePoll.com. Povijesno gledano,
domaćini za Uskrs potrošili su u prosjeku 71.78 eura u
prošlosti, ali više od polovice (51 posto) onih koji slave
blagdan traže načine da uštede novac zbog krize troškova života.
Dr. Amna Khan dodala je: “Kriza troškova života tjera nas da
budemo kreativni s potrošnjom, kako bismo bili sigurni da još
uvijek možemo učiniti praznike poput Uskrsa posebnima kako bismo
si olakšali život. Proslava Uskrsa s prijateljima i obitelji uz
uživanje u hrani savršena je prilika za mnoge ljude diljem
zemlje. Mnogi će potrošači pametno birati hranu, birati jeftinije
alternative ili jednostavno zamijeniti izbor hrane potpuno
drugačijom opcijom.”

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije