ulaganje u budućnost

Još jedan trgovački lanac iz ponude trajno povlači jednokratne plastične vrećice za kupnju

Kupcima dm nudi različite vrste trajnih torbi za kupnju kao zamjenu plastičnim vrećicama.

Od 1. veljače dm će iz svoje
ponude trajno ukloniti jednokratne plastične
vrećice
kako bi potaknuo kupce na održiviji način života
i doprinio zaštiti okoliša. Kupcima dm nudi različite vrste
trajnih torbi za kupnju kao zamjenu plastičnim vrećicama. 

– U dm-u uvijek djelujemo prema načelima društvene odgovornosti
te nastojimo odgovoriti na stvarne potrebe zajednica u kojima
živimo i radimo. Održiv razvoj i očuvanje okoliša važni su i
veliki izazovi koji zahtijevaju složnost svih ljudi na planetu i
zajedničku odluku da je vrijeme za promjenu.

>> Kaufland ukinuo prodaju plastičnih vrećica, a povlači i još neke plastične proizvode

Kao predvodnik u području održivih praksi i najveći drogerijski
lanac u Hrvatskoj, dm ima odgovornost i veliku želju doprinijeti
održivijoj budućnosti. Stoga smo donijeli odluku o potpunom
ukidanju jednokratnih plastičnih vrećica za kupnju iz svoje
ponude. Prodavaonice dm-a u Hrvatskoj svakodnevno posjeti više od
86 000 ljudi i čvrsto smo uvjereni da možemo biti pokretač
pozitivnih promjena u društvu i potaknuti velik broj ljudi da
promisle o svojem utjecaju na okoliš, promijene svoje navike te
se prestanu koristiti plastičnim vrećicama – istaknula je
Gordana Picek, članica Uprave dm-a i voditeljica
Nabave i marketinga i Prodajne regije. 

Umjesto plastičnih vrećica, kupcima dm nudi alternativna
rješenja, primjerice papirnate vrećice izrađene od minimalno 85
posto smeđega recikliranog papira i trajne PET torbe izrađene od
recikliranih PET boca.

Obje mogućnosti imaju certifikat ‘Plavi anđeo’ (Blauer Engel). dm
također nudi  višekratne poliesterske vrećice za kupnju, a
tu su i dm-ove trajne biotorbe izrađene od bojenog biopamuka koje
imaju certifikate GOTS i ‘fair trade’, a koje kupci u dm-u mogu
besplatno zamijeniti novima u slučaju dotrajalosti.

Potpuno ukidanje jednokratnih plastičnih vrećica iz ponude još je
jedan korak kojim dm nastavlja ulagati u razvoj asortimana i
poslovnih procesa u skladu s načelima održivoga razvoja, rekli su
iz te tvrtke.

Dodajmo, početkom godine tu je odluku donio i Kaufland.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije