Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Zašto krenemo i brzo nakon toga odustanemo?

VIDEO Zašto krenemo i brzo nakon toga odustanemo?
Fitness Studio FitLife

Funkcionalni trening je spreman, ali samo za one koji dobro poznaju tehniku i rad s rekvizitima.

Jeste li i vi osoba koja je već nekoliko puta krenula i svaki put odustala? Možda su vam očekivanja bila prevelika, a rezultati stizali presporo i takav vas napredak nije zadovoljio.

Osoba koja se odluči krenuti s uvođenjem pozitivnih životnih promjena ima svoja očekivanja koja se možda na prvu čine lagana i lako dostupna, no moram vam reći da su takva očekivanja često nerealna pa se odustajanje čini kao jedina opcija u kojoj je uvijek krivac netko drugi.

Godinama ste svojim životnim stilom gradili tijelo koje sada posjedujete stoga nije fer da u samo mjesec dana dobijete nepoderivu utvrdu s pločicama na trbuhu, pa koliko god vi pazili na prehranu i svakodnevno vježbali.

Svaki mali korak naprijed i on nevidljiv je korak naprijed, a ne korak iza, ne odustajte od zdravih navika i ne gledajte unatrag jer sve što želite je daleko ispred pa se usmjerite prema tom putu.

Svako skretanje s pravog puta ne doživljavajte kao poraz i odustajanje već se vratite gdje ste stali i nastavite dalje još jače i još više. Motivacija je teška riječ i tu veliku ulogu igraju vaši ukućani, prijatelji i kolege s posla koji vam moraju biti podrška, no, što ako podrške nemamo?

U takvim se slučajevima ljudi izgube i okrenu starim lošim navikama. Da to ne bi bilo tako, moja je preporuka da si pronađete osobnog trenera koji će biti tu za sva vaša pitanja, uvijek dostupan kada naleti kriza i koji će dati sve od sebe da uspijete pobijediti neželjene kilograme i potkožno masno tkivo.

Nemojte se brinuti ako će vam na početku nekoliko kilograma brzo otići, a onda nastati stagnacija. Ta stagnacija je normalna i u tom periodu su najčešća odustajanja, a sve zbog razočarenja što se ama baš ništa se događa.

Ne, nisu vam narasli mišići nego je prvih nekoliko kilograma bila voda, dok se sada za svaki kilogram potkožnog masnog tkiva treba debelo potruditi, i do pet puta više no što ste to morali na početku kada ste izbacivali vodu.

U tom periodu ćete stvoriti naviku o redovitom vježbanju i zdravoj prehrani jer je ovo period koji je zaista težak i ako ga prođete ja vam garantiram da ćete nakon toga uživati u svakom zalogaju i treningu, ali, prvo morate steći naviku i proći najveći zid koji se nalazi ispred vas. 

Funkcionalni trening je spreman, ali samo za one koji dobro poznaju tehniku i rad s rekvizitima. Prije početka napravite zagrijavanje i na kraju istezanje. Sretno!

Ivana Posavec

Trening:

Naskok na klupu 

Bacanje mekane lopte

Zgibovi

Mrtvo dizanje girjom

Marinci

Sve ponovite u pet krugova, a svaku vježbu radite po deset ponavljanja. 

picture
 

 

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!