Vijesti / Životni stil

JESTE LI ZNALI?

Vrećice čipsa uvijek su napola pune: Mnoge to uvijek razočara, no postoji dobar razlog zašto je tako

Vrećice čipsa uvijek su napola pune: Mnoge to uvijek razočara, no postoji dobar razlog zašto je tako
Ilustracija

Iako to ljudi često misle, kompanije koje proizvode ovu omiljenu grickalicu ne uskraćuju vas, već vam čine uslugu.

Nije bitno ni gdje kupujete, ni od kojeg brenda - vrećica čipsa uvijek je napola puna. To je nerijetko razočaravajuće, a ljudi znaju i prokomentirati da ih određeni brend krade i da im uskraćuje uživanje. No, to nije istina.  

Reader's Digest donosi koji je točan i pravi razlog polu pune vrećice. Ideja praznog dijela vrećice je ta da zrak u tom dijelu, odnosno  dušik, zapravo čuva određenu grickalicu od toga se smrvi u transportu. Kada tog ne bi bilo vrlo vjerojatno biste kupili vrećicu mrvica od čipsa, a ne fini prženi krumpir. 

Još jedna pozitivna strana je ta da dušik čuva čips da ostane svjež. Kada bi u vrećici bio običan zrak vrlo vjerojatno bi čips postao žilav. 1994. godine znanstvenici su otkrili da izlaganje čipsa dušiku čuva njegovu hrskavost i svježinu, ali i da je okus bolji! 

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video