JESTE LI ZNALI?

Vrećice čipsa uvijek su napola pune: Mnoge to uvijek razočara, no postoji dobar razlog zašto je tako

Iako to ljudi često misle, kompanije koje proizvode ovu omiljenu grickalicu ne uskraćuju vas, već vam čine uslugu.

Nije bitno ni gdje kupujete, ni od kojeg brenda – vrećica čipsa
uvijek je napola puna. To je nerijetko razočaravajuće, a ljudi
znaju i prokomentirati da ih određeni brend krade i da im
uskraćuje uživanje. No, to nije istina.  


Reader’s Digest
donosi koji je točan i pravi razlog polu pune
vrećice. Ideja praznog dijela vrećice je ta da zrak u tom
dijelu, odnosno  dušik, zapravo čuva određenu grickalicu od
toga se smrvi u transportu. Kada tog ne bi bilo vrlo vjerojatno
biste kupili vrećicu mrvica od čipsa, a ne fini prženi
krumpir. 

Još jedna pozitivna strana je ta da dušik čuva čips da ostane
svjež. Kada bi u vrećici bio običan zrak vrlo vjerojatno bi čips
postao žilav. 1994. godine znanstvenici su otkrili da izlaganje
čipsa dušiku čuva njegovu hrskavost i svježinu, ali i da je okus
bolji! 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije